1 Laatst bewerkt door daphne85 (06-02-2012 21:07)

Onderwerp: mijn eerste taartje zonder hulp

en toen was het kabeltje om het fototoestel op te laden zoek :(
de foto's zijn met de ipod gemaakt en erg onscherp, maar ik was stiekem toch wel trots op mn taartje dus wou hm toch even laten zien.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-F3J7JLLR.jpg 
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BYCM464G.jpg

Het is ook meteen de eerste foto die ik plaats dus ben benieuwd of dat gelukt is.

2

Re: mijn eerste taartje zonder hulp

Ik zie niks :(

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

3

jaaaah nu doet ie het, sorry maar ik maak alle beginners fouten die er zijn, ook bij het plaatsen van de foto

groetjes daphne

4

Hij is mooi!
Je strik is ook goed gelukt!

Mag ik je een klein tipje geven  :o : een klein afwerkrandje langs de onderkant maakt het meestal helemaal af.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

5

Dank je wel. Aan dat randje moet ik inderdaad nog werken. Miss dat ik een keer een lintje ga proberen, of een fondantrandje, das weer een leuke nieuwe uitdaging :D Ik heb er nu alweer zin in :D
Het viel me alleen op dat het fondant van de strik (waar tylose door zat) niet lekker was, is dus niet opgegeten. Is dat eigenlijk normaal?

groetjes daphne

6

Ziet er goed uit! En knap hoor, de strik! Heb ik me nog niet aan durven wagen.

De volgende keer de achtergrond netjes maken voordat je een foto maakt! ;)  Komt je taart mooier uit. :D

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

7

daphne85 schreef:

jaaaah nu doet ie het, sorry maar ik maak alle beginners fouten die er zijn, ook bij het plaatsen van de foto

groetjes daphne

Ik kom ook net kijken, weet wat je bedoeld.
Maar ik vind je taart leuk geworden, de kleuren combo vind ik ook heel erg leuk.

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

8

Wow mooi patroon erin, ik hou van sneeuwvlokken!....
En de strik is echt mooi.... :Y

9

Het viel me alleen op dat het fondant van de strik (waar tylose door zat) niet lekker was, is dus niet opgegeten. Is dat eigenlijk normaal?

Yep! ik vind het ook niet te eten  :lol:  :lol:
Bovendien veel te hard naar mijn smaak. Hier dient het in elk geval echt als decoratie.

En wat betreft dat randje: ik heb een sugargun aangeschaft en het is mijn meest gebruikte gereedschap geloof ik. Ik gebruik 'm bij bijna elke taart wel een keer. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym