Re: Kijk uit Mario...hij steekt!!
Hij is prachtig!!!!
Je blijft ernaar kijken 
.........tot je ze uitvoert.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kijk uit Mario...hij steekt!!
Hij is prachtig!!!!
Je blijft ernaar kijken 
Wauw, Super!!! Wat is ie mooi!!!
Oh, ik had nog helemaal niet gereageerd... Ik had hem al wel op facebook gezien en hij is echt super!
Mijn zoontje heeft nog nooit van Mario gehoord, maar wil tóch zo'n taart de volgende keer zei hij...
Prachtig op de foto gezet trouwens ook!
Grandioos leuk en weer zo gaaf gemaakt!
En mooi op de foto.
Grote klasse! 
Prachtige taart!!
felicitaties voor jouw zoontje en voor jou ook want dat is echt een super geweldige taart en zo origineel!!! echt een plaatje!
echt super gemaakt. erg leuk en weer eens een orginele versie van mario, leuk hoor!
WAUW!!! en een ander woord heb ik er niet voor. (een smiley met een open gevallen mond)
Wat lijkt ie goed!
Ben jaloers op je boetseerwerk!
Wow wat een plaatje
Zooo 4 pagina's verder komt toos knopendoos ook even reageren!
ik had al gezegd op fb dat ik hem super vind en je vissie is echt zooo leuk,het is weer een echte Femke en die zijn eigenlijk altijd mooi 
Wat veel reacties
bedankt allemaal 
SUPER
dit is zo mooi !!!! amaaai !!!
Ook hier bij ons in België nemen de kinderen een echte taart mij naar school !!!
Mijnzoontje vond hem ook top , die moeten we als we mogen even opslaan !!
Micheline
Super , echt geweldig
mijn zoontje wil hem ook mee naar school ( ook hier in België de gewoonte) . mogen we hem opslaan
groetjes
micheline
oooooo, wat issie gaaaf Femke!!! Wauwie!! 
Wat kan ik nog toevoegen aan alles wat hiervoor al gezegd is. Dit is echt de mooiste Mario die ik gezien heb. Echt FANTASTISCH!!!!!!
Super super super mooi. Had ik al gezegd dat ie super mooi is?
Alle superlatieven zijn al gebruikt, dus wat kan ik er nog aan toevoegen?
Behalve dan
Ik ben fan van je!
Alle superlatieven zijn al gebruikt, dus wat kan ik er nog aan toevoegen?
Behalve dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben fan van je!
dank je wel Boska!! En ik ben fan van jullie

Hier nog zo'n fan. Ik ben weer één van de laatste in de rij om je te feliciteren met de zoveelste prachtige taart op rij van jouw hand. Maar dat weerhoudt mij niet.......

haast zonde om te snijden. Hoe heb je de bol gemaakt ook gevuld?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kijk uit Mario...hij steekt!!