1 Laatst bewerkt door IMadeCake (06-02-2012 11:16)

Onderwerp: help! moeilijke opdracht, hoe deze kleur???

hoihoi

ik hoop dat iemand mij kan helpen!! ik ben gevraagd een 3d mops te maken zoals op onderstaand plaatje (zonder de kussens) en ik heb al een beetje een idee hoe ik de vorm ga krijgen. maar de kleur... ik denk dat dat het beste gaat met een spray, alleen welke kleur spray zou ik dan het beste kunnen proberen. of heeft iemand een beter idee??
ik hoop dat iemand me kan helpen!!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/429701_323137871061051_100000945217080_888558_535895220_n.jpg

oja, en hoeveel fondant zou ik er voor nodig hebben, ik ben van plan te gebruiken: 2x 20cm,15cm 2x blanda 12 cm.. moet ik dat gewoon bij de tabellen kijken hoeveel er per maat nodig is en dit bij elkaar op tellen?

Re: help! moeilijke opdracht, hoe deze kleur???

Hoi,

Wat je fondant vraag betreft: ja ik zou het optellen en voor de zekerheid 200 gram meer nemen.
Wat je andere vraag betreft: je zou het ook kunnen dusten (dat is verven met droog poeder, of mengen met wat druppels kleurloze alcohol, dan kun je het verven).
De kleur die ik er voor zou nemen is: ivory. Ik denk dat deze het meest overeen komt met de kleur van de hond hier onder.
Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien. Laat je het zien?

3

dank je wel! dat is ook een optie natuurlijk :Y  uiteraard laat ik het resultaat zien! word wel pas half maart

4

OOOOOh wat een schatje!!!!
Ik zou ook dusten. En basiskleur ivoor, zoals al eerder gezegd. Voor het dusten donkerbruin enzo hier en daar een beetje (heel voorzichtig) een beetje oranje. Ben benieuwd naar het resultaat.

Geef nooit een wens op omdat je twijfelt over de uitkomst want er zijn meer wensen opgegeven dan niet uitgekomen.