1 Laatst bewerkt door Linda Ravensbergen (06-02-2012 12:52)

Onderwerp: Zal ik wel, zal ik niet...

Deze taart plaatsen  :rolleyes:

Ik heb nog een hele discussie met manlief gehad over de taart hihi. Ik vond namelijk dat er wel wat meer versieringen op mocht, maar manlief was er stellig van overtuigd dat less more is en dat ik hem zo moest laten. Opzich best lief van hem dat hij mij wil helpen dus ik heb voor deze keer naar hem geluisterd  :Y  :lol:

De ontvangers waren er in ieder geval super blij mee. Zo schattig; vader zei: ik ben niet snel stil te krijgen, maar ik vind hem zo mooi dat ik er toch even stil van ben. Altijd fijn zo'n compliment  :Y

Nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. Heeft manlief gelijk gehad om hem zo te laten of hadden jullie er nog meer frutsels op gedaan?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RUKNAIF6-D.jpg

Ik heb het onderste sliertje nog even netjes vastgeplakt, maar had geen tijd meer om een nieuwe foto te maken.

Inspiratie voor deze taart komt natuurlijk van het forum, bedankt iedereen  :Y

Groetjes Linda

2

Re: Zal ik wel, zal ik niet...

Geef je man gelijk...less is more.
Leuk gemaakt!

3

Je man had inderdaad gelijk, hij is prachtig!

4

ik vind hem erg mooi :Y

5

vind hem precies goed zo :Y  :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

Dank jullie wel allemaal  :)  Mijn man zal erg blij zijn met jullie reacties  ;)  ben benieuwd hoe lang ik : ik zei het toch, aan zal moeten horen haha

Inderdaad, niks meer aan doen! Less is echt more in veel gevallen en dus ook in dit geval. :thumb:  :thumb:

Never a failure, always a lesson!

8

Je man heeft gelijk hoor!    Hij is helemaal af zo.  Ik zou zelf ook nog iets erbij gemaakt hebben  :)   IK zou bovenop nog een piepklein bloemetje gedaan hebben  :D
Maar hij is prachtig zo  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

9

Vind hem helemaal mooi zo ..... :thumb:

10

Hoe erg het ook is... je man heeft gelijk, ( als hij misschien in een kleur was, zou ik zeggen ja ik mis iets) maarre hij is prachtig zo!!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

11 Laatst bewerkt door Linda Ravensbergen (06-02-2012 14:35)

Paola schreef:

Je man heeft gelijk hoor!    Hij is helemaal af zo.  Ik zou zelf ook nog iets erbij gemaakt hebben  :)   IK zou bovenop nog een piepklein bloemetje gedaan hebben  :D
Maar hij is prachtig zo  :thumb:

jaaaa zie je wel, een klein blommeke hahaha

Bedankt voor je leuke reactie  :thumb:  :lol:

Manoa schreef:

Hoe erg het ook is... je man heeft gelijk, ( als hij misschien in een kleur was, zou ik zeggen ja ik mis iets) maarre hij is prachtig zo!!

Hahaha...zal ik jullie reacties gewoon niet aan hem laten lezen...??  ;)

13

wat een leuke vrolijke taart en idd een bloemetje :lol: echt een vrouwendingetje ;)

14

Als je op de bovenste,bij de hoeken een kleiner strikje had gedaan,had ie denk nóg mooier geweest!

15

Ik houd wel van less is more, dus ik vind hem helemaal goed !

Groetjes, Conny

bianca1979 schreef:

wat een leuke vrolijke taart en idd een bloemetje :lol: echt een vrouwendingetje ;)

Ik ben gek op bloemetjes, er hadden er inderdaad wel een paar bij gekund  :Y  Voor de volgende keer dan maar!  :lol:

Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties en tips  :thumb:

17

Ook ik ben het helemaal met je man eens, niks meer aan doen!
Prachtig zo!

Ik vind hem zo ook mooi....maarrrr ik weet natuurlijk niet wat je er nog op wilde doen, dus het zou best kunnen dat je taart daarna noooog mooier geweest zou zijn :Y

Madame Gâteau schreef:

Ik vind hem zo ook mooi....maarrrr ik weet natuurlijk niet wat je er nog op wilde doen, dus het zou best kunnen dat je taart daarna noooog mooier geweest zou zijn :Y

Dat denk ik ook haha  :lol:

Bedankt voor jullie leuke reacties  :thumb:

20

heel mooi
Micheline

voor workshops of voor taart decoratie materiaal moet je bij hoftaarten zijn : www.hoftaarten.be

21

heel mooi
Micheline

voor workshops of voor taart decoratie materiaal moet je bij hoftaarten zijn : www.hoftaarten.be

22

Hij is prachtig. Al zou ik nog iets met bloemetjes/strikjes op stippen hebben gedaan. :D

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

juudje84 schreef:

Hij is prachtig. Al zou ik nog iets met bloemetjes/strikjes op stippen hebben gedaan. :D

Whahaha  :lol:

Bedankt voor jullie reacties  :thumb: