Re: Babyshower, emmy meets peggy en
Mooie taarten 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Babyshower, emmy meets peggy en
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie taarten 
Ziet er erg mooi/goed uit zeg, en leuk ook!
![]()
Nog ff een vraagje van de kleur goud van edable art, welke is t precies?
Alvast bedankt!
Dat is golden lemon
Bedankt weer voor de leuke reacties allemaal!!! 
Gaaf zeg, wat maak je mooie taarten. Ziet er super uit. 
prachtig , echt super !!!
Micheline
Dankje wel dames voor de leuke reacties 
De witte vind ik de mooiste maar ze zijn allemaal prachtig!
aaaahhhh stuk voor stuk super, vooral de jongenstaart!!!!!!!!!! ik heb vandaag voor het eerst de ijzerdraadjes geprobeerd. Mag ik vragen hoe jij ze er stevig inkrijgt zonder dat ze de kant op schieten??
Wauw wat een prachtige parade

aaaahhhh stuk voor stuk super, vooral de jongenstaart!!!!!!!!!! ik heb vandaag voor het eerst de ijzerdraadjes geprobeerd. Mag ik vragen hoe jij ze er stevig inkrijgt zonder dat ze de kant op schieten??
Hi proudtobeyourmom, ik gebruikte bij die draden de witte draad, dikte 24 gauge. Het is ook afhankelijk van je ijzerdraad hoe zwaar je versiersel erop blijft en hoe dun/dik je het uitrolt. Om ze erin te laten doe ik een klein beetje eetbare lijm aan het begin van de ijzerdraad en dan de versiersel erin steken. Als ik dit 1 dag van tevoren doe of de dag zelf doe ik een klein beetje gumpaste mengen met mn fondant om het te laten drogen. Zo blijft ie hard en ook niet breekbaar. Succe 
Jeetje, ik had niet verwacht om zoveel reacties te krijgen. Dankje wel allemaal 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Babyshower, emmy meets peggy en