Onderwerp: De laatste twee aanwinsten! Dooptaart en geregistreerd partnerschap

Afgelopen weekend moesten er weer twee taaarten gemaakt worden. 1 Voor de doop van een jongetje, en 1 voor een geregistreerd partnerschap.
Op google had ik een taart gevonden met een bloempotje op. Dat vond ik zo leuk dat ik hem maar gebruikt heb, dus als iemand zijn eigen idee terugziet, bedankt voor de inspiratie! De ontvangers waren er erg blij mee....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LQEJFEPQ-D.jpg

Gevuld met bb room en chocolade met crunch, en lemoncurd en tropische vruchten mousse

En toen nog de taart voor het geregistreerd partnerschap.....
Daar wilden ze graag een foto op, en bloemen. En eigenlijk ook nog ergens "hoera", maar toen we hem af hadden waren de letters er eigenlijk niet zo mooi bij. Dus hebben we het weggelaten. De taart spreekt al voor zich. En dat vond de ontvanger ook. Stond hier bijna te springen in de kamer, zo blij was ze ermee! Wat een compliment toch!
Hier komt ie..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VBQJAL8-D.jpg

Gevuld met sinaasappel passievrucht creme en tropische vruchten mousse, en lemoncurd en tropische vruchtenmousse.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Heb overigens voor de eerste keer gevuld zonder dijkjes, dus gewoon een cm van de rand af vullen, en dat ging best goed. Toch ga ik denk ik maar eens een workshoppie volgen over het vullen, afsmeren en bekleden van een taart zodat ik echt mooie kaarsrechte taarten kan maken. ( als zoiets misschien bestaat hihi)

Bedankt voor het kijken, en eventuele feedback!
Groetjes,
Annemiek

2

Re: De laatste twee aanwinsten! Dooptaart en geregistreerd partnerschap

Goed gelukt!!!

It's just a piece of cake

3

Leuk zeg. Lekker eigenwijs babietje! Is dat bloempotje ook taart? De bloementaart is ook mooi.

Madebymir schreef:

Leuk zeg. Lekker eigenwijs babietje! Is dat bloempotje ook taart? De bloementaart is ook mooi.

Het bloempotje heb ik gemaakt van een stukje piepschuim. Dan kunnen ze die bewaren. Wel vreselijk om te bekleden hoor!