1 Laatst bewerkt door twinstwins (06-04-2013 18:45)

Onderwerp: Mijn versie van een Pot vol brownies. Leuk voor Valentijn

-

2

Re: Mijn versie van een Pot vol brownies. Leuk voor Valentijn

leuk  :Y

3

Hij is idd leuk geworden. Ik maak zelf allemaal etiketten die ik op mijn blog zet en ik heb voor een Pot vol Brownies ook een valentijns-etiket gemaakt. Moet je maar even kijken op mijn link in mijn onderschrift.

Nog een kleine tip voor het maken van de pot. Als je de laagjes mooi aanstampt dan krijg je hele compacte lagen en kan je ook meer chocolade erin kwijt en dat maakt de brownies weer lekkerder.

Ik doe het aanstampen altijd met van die citroen-stampertjes voor in bv frisdrank. Die kan je kopen bij de blokker. Zo krijg je mooie strakke lagen.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

4

marieke84 schreef:

Hij is idd leuk geworden. Ik maak zelf allemaal etiketten die ik op mijn blog zet en ik heb voor een Pot vol Brownies ook een valentijns-etiket gemaakt. Moet je maar even kijken op mijn link in mijn onderschrift.

Nog een kleine tip voor het maken van de pot. Als je de laagjes mooi aanstampt dan krijg je hele compacte lagen en kan je ook meer chocolade erin kwijt en dat maakt de brownies weer lekkerder.

Ik doe het aanstampen altijd met van die citroen-stampertjes voor in bv frisdrank. Die kan je kopen bij de blokker. Zo krijg je mooie strakke lagen.

Groetjes Marieke

Ik had net je site er voor voor de etiketten  :lol:  Zien er goed uit en die ga ik zeker op de pot plakken.... :thumb:

En goede tip van het stampertje.....!!!.Tnxx!!

5

Marieke, ik heb ook jouw etiketten en wil graag ook zo'n pot maken, maar iets is me niet helemaal duidelijk.

Er staat beschreven chocoladestukjes:  wat bedoel je hier mee als ik vragen mag?  Gewoon stukjes van een reep of ?

(of is dit een rare vraag?)

6

jufjeA schreef:

Marieke, ik heb ook jouw etiketten en wil graag ook zo'n pot maken, maar iets is me niet helemaal duidelijk.

Er staat beschreven chocoladestukjes:  wat bedoel je hier mee als ik vragen mag?  Gewoon stukjes van een reep of ?

Hoi Hoi,

Helemaal geen rare vraag hoor. Je kan hier 2 kanten op. Wat ik altijd doe is idd gewoon een reep chocolade in kleine stukjes hakken met een mes maar je kan ook van die chocolade druppels gebruiken die je steeds meer ziet tegenwoordig, maar die vind ik best wel prijzig dus ik doe altijd gewoon een reep in stukken hakken.

Succes met het maken van de pot!

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

7

Leuk!

Geweldig idee om kado te geven, maar dan heb ik gelijk een vraag, want hoe weet ik wat voor maat pot ik nodig heb zeg maar? Het is natuurlijk het leukste als de pot helemaal tot aan de rand vol zit.
Wat voor pot gebruiken jullie er voor?

8

tanj@ schreef:

Leuk!

Geweldig idee om kado te geven, maar dan heb ik gelijk een vraag, want hoe weet ik wat voor maat pot ik nodig heb zeg maar? Het is natuurlijk het leukste als de pot helemaal tot aan de rand vol zit.

Ik heb de weckpotten van de xenos gebruikt van 850 ml...

9

marieke84 schreef:
jufjeA schreef:

Hoi Hoi,

Helemaal geen rare vraag hoor. Je kan hier 2 kanten op. Wat ik altijd doe is idd gewoon een reep chocolade in kleine stukjes hakken met een mes maar je kan ook van die chocolade druppels gebruiken die je steeds meer ziet tegenwoordig, maar die vind ik best wel prijzig dus ik doe altijd gewoon een reep in stukken hakken.

Succes met het maken van de pot!

Groetjes Marieke

Dank je voor je reactie!  Ken de chocoladedruppels niet en ga gewoon chocoladerepen aan stukken maken :D  Dank je voor je snelle reactie!  (en de mooie printables)

10

tanj@ schreef:

Leuk!

Hoi Tanja,

Ik gebruik altijd potten van 650 ml dat is bij ons de inhoud van de pot mayonaise. Zorg wel dat de pot goed schoon is ik kook ze altijd uit.

Ik heb voor zowel de pot vol koekjes als de pot vol brownies het "recept" op mijn blog staan met leuke printable's ook om op de potten te plakken Klik hier voor de pot vol koekjes & klik hier voor de pot vol brownies

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Marieke