Re: Kijk uit Mario...hij steekt!!
ik vind hem echt heeeel gaaf zeg... enne gefeliciteerd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kijk uit Mario...hij steekt!!
ik vind hem echt heeeel gaaf zeg... enne gefeliciteerd
Dank jullie wel voor de leuke reacties 
Hij is super! Mag ik hem opslaan ter inspiratie? Mag binnenkort voor mijn zoontje ook een Mario taart maken
Dank je wel!!
Natuurlijk mag dat!! 
Super!
Waaaaa. Wat gaaaaaaaaaf!!! Super origineel!!! als mijn zoontje dit ziet...die's helemaal bezeten van mario bros!
Echt super!

onbegrijpelijk mooi!!!!!!!
Helemaal te gek weer. Heel anders dan je andere taarten met de geboetseerde figuurtjes maarja kinderen hebben natuurlijk hun eigen wensen en Mario is een populair manneke 
Wat een beauty, die vis is echt zo leuk, maar ook die kleine visjes zijn echt heel snoepig.
Ik was ook ff heel verbaasd over een taart mee naar school, maar ja, als dat nou een gebruik is, dan ben jij natuurlijk de aangewezen persoon om daar wat mee te doen!
Ik als juf moet er niet aan denken, dat al die kinderen een taart gaan meenemen! Ik zie mezelf al 24 keer in de weer met bordjes servetten, vorkjes, wat een werk!
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!! Hier word ik echt vrolijk van! 
Die is echt heel erg mooi!
super gedaan weer, zo knap hoe je alles boetseerd
Wat mooi! Ziet er fantastisch uit. 
Oh dit heb je geweldig gemaakt!
Geweldig is ie! Die grote vis en de kleine visjes zijn zoooo leuk, kan me voorstellen dat je zoon er blij mee is/was! Superleuk om zoiets moois uit te delen.
Geweldig, heb alle foto's opgeslagen, niet dat ik ooit zoiets zou kunnen maken , maar naar kijken kan altijd......... 
prachtige taart
mag ik hem opslaan ter inspiratie
ik heb dit weekend een mario op staan en een met de communietijd 
ontzettend leuk

Heel erg mooi, vooral die grote vis boven op de taart 
Femke,nogmaals gefeliciteerd met je kleine mannetje en wat is Mario
gaaf geworden en je taart zoals gewoonlijk SUPER weer
groetjes Carla
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kijk uit Mario...hij steekt!!