1

Onderwerp: Snoepzakken of wegwerpspuitzakken ?

Aankomende week wil ik snoep of spuitzakken gaan kopen in Beverwijk. Je hebt hier de Makro en groothandel paardenkoper!!

Welke hebben julllie hier vandaag en wat is jullie ervaring hiermee?Als je meer info hebt over aantal en prijs, graag!!

En kun je op de snoep of spuitzakken ook wilton adapters zetten voor het verwisselen van sluitmondjes?

Alvast bedankt,
Liefs Ivy

2

Re: Snoepzakken of wegwerpspuitzakken ?

Wegwerp!!!!! Heb snoepzakken van de Makro maar die knappen open als je iets wilt spuiten wat stevig is....

En de adapters kunnen op de zakken hoor!!!

3

@ TwinsTwins, weet je uit je hoofd wat die kosten bij de Makro?

4

Bedoel je de wegwerpzakken of de snoepzakken??

De snoepzakken waren 9 euro voor 250 geloof ik. En de wegwerpzakken weet ik zo niet.

5

Ik gebruik snoepzakken. Heb ze een keer voor een tractatie gebruikt en had er nogal wat over. Ik vind het makkelijk, spuitmondje erin, vullen, spuiten en weggooien.

Sandra

6

Ik heb ze allebei. Voor hele stijve substanties zijn de spuitzakken beter, want scheuren niet zo snel. Als het maar voor een beetje is, of voor dunne icing, dan werken de snoepzakken ook prima. Die zijn dus beetje zwakker aan de naden, en die van mij ook iets kleiner dus er kan niet zoveel in. Snoepzakken zijn goedkoper, dus als ik de indruk heb dat ik niet zoveel druk ga moeten zetten, neem ik die.

7

ik gebruik de comfort green van one way. ja die zijn wat duurder maar die knappen iig niet open en glijden niet uit je hand.

8

Meiden, ik ben dus vanmorgen naar de makro en paardenkoper gereden en heb ze gekocht !! Bij de makro hadden ze alleen 250 gram zakken (kleine) deze waren 250 stuks €8,92 incl btw, heb ze dus bij de paardenkoper gekocht.

Het zijn deze geworden van het merk Depa 500 gram zakken 1000 stuks voor €42 incl btw.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MKZAO8A6-D.jpg

Maar heb vaker de kruidvat zakken gebruikt en toen ging het ook goed. Ben nu dus ook voor de snoepzakken gegaan en idd als ze gaan knappen dan ga ik over op de wegwerpzakken. Deze waren idd wat duurder 100 stuks voor +/- €23 incl btw of ga alle tips gebruiken die ik tegen kwam op het forum a ....

* 2 zakken over elkaar
* zak in een linnen spuitzak doen

Ik heb laatst op internet 50 wegwerp spuitzakken gekocht voor 8,50. Ze werken perfect. Lekker  groot en super stevig.

10

ik gebruik altijd suikerspinzakken.

deze zijn groot en sterk.
44x70 cm

deze zakken kosten per 100 st €12.50 ex btw