Onderwerp: en trappelen maar!

mocht voor het afzwemmen van de dochter van een vriendinnetje een taartje maken! vond het erg leuk weer om te doen.  gaat me nog niet altijd even gemakkelijk af, nu ook bij het aansnijden vielen de zijkanten er vanaf :o balen! maar ze was er heel erg blij mee, en wilde niet dat hij aangesneden werd  :lol:

http://i44.tinypic.com/2cei4pt.jpg

2

Re: en trappelen maar!

Hij is leuk geworden.
Ik doe het je (nog) niet na hoor. :nooo  :nooo

groetjes yvon

3

Wauw mooie details. :thumb:
Leuk he als ze zeggen dat de taart niet mag aansnijden omdat hij zo mooi is.
Ligt het alleen aan de foto of is de taartdecoratie een beetje donker uitgevallen. :/

a smile a day keeps the doctor away !!!!!!

4 Laatst bewerkt door dushicake donna (06-02-2012 14:04)

"yvonne 72" schreef:

Hij is leuk geworden.
Ik doe het je (nog) niet na hoor. :nooo  :nooo

Dankje Yvonne! eind juli mijn eerste taart maakte en naar zo een taart keek dacht ik ook pfff dat gaat me nooit lukken, maar oefening baart kunst al gaat het me echt niet altijd makkelijk af hoor. maar als mij het lukt lukt jou het vast ook!

wampie007 schreef:

Wauw mooie details. :thumb:
Leuk he als ze zeggen dat de taart niet mag aansnijden omdat hij zo mooi is.
Ligt het alleen aan de foto of is de taartdecoratie een beetje donker uitgevallen. :/

Dankje wampie! ja heel leuk als ze dat zeggen! de foto is idd donker uitgevallen, geen flits gebruikt en gemaakt met mijn mobile phone  :o misschien toch tijd om ze met de camera te fotograferen  :think:  :lol:

6

ooohhh die is mooi geworden, ik heb binnen twee à drie weken zeer waarschijnlijk ook zo'n soort taart in de planning....
Mijn jongste gaat dan voor A, dus ideëen opdoen....
Dankjewel hiervoor, echt leuk met die vingertjes hahaha....

7

Heel erg leuk geworden

8

Vind het een waar kunstwerk! Knap geboetseerd ook! :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

anusz74 schreef:

ooohhh die is mooi geworden, ik heb binnen twee à drie weken zeer waarschijnlijk ook zo'n soort taart in de planning....
Mijn jongste gaat dan voor A, dus ideëen opdoen....
Dankjewel hiervoor, echt leuk met die vingertjes hahaha....

dank je wel! zo doe ik ook altijd mijn ideeen op hoor! ben benieuwd hoe je taart wordt, geef me effe een piep als hij erop staat! leuk!