Onderwerp: Valentijn cupcakes met Action materiaal (stempels/sjabloon)
De titel zegt eigenlijk genoeg, behalve dan dat er nog een cupcake onder moet (die staan nog af te koelen
).
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Valentijn cupcakes met Action materiaal (stempels/sjabloon)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zegt eigenlijk genoeg, behalve dan dat er nog een cupcake onder moet (die staan nog af te koelen
).
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Wat een leuke stempels!!
Ja ze zijn leuk he en goedkoop 
Leuk leuk!
Waar bij de action kun je de spulletjes vinden (bakschap, knutselschap..?) Ik zal binnenkort eens gaan kijken.
wat leuk.
hoe heb je die roosjes gemaakt?
@ bibi 89, die stempel liggen bij de knutselspullen. ze zijn van siliconnen (ik zal anders straks wel even een foto ervan maken, kan je ze makkelijker vinden). En die roos (van een mal) die komt van een kleiset (dus ook knutsel)
@Jo-oosie, die roosjes zijn super makkelijk te maken (en ik ben een beginner
). Ik heb ergens op deze site een how to gezien. Je steekt 5 rondjes uit en legt die naast elkaar. Je laat ze iets overlappen en rolt ze dan op. Dan aan de bovenkant iets modelleren dat het een roosje wordt (de blaadjes dan zeg maar) en de onderkant als een kegel maken en vervolgens eraf snijden. Ik schrijf het nu op en heb geen idee of het iets duidelijk is. Laat maar ff weten, anders probeer ik het nog op te zoeken op deze site...

Ik heb wat dekels gepakt van het kleisetje, maar er zijn er nog veel meer. En die stempels zijn er in 4 verschillende soorten. De letters komen trouwens ook van een stempelsetje die ik er zachtjes in gedrukt hebt.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=66778
En de roosjes, makkelijker dan mijn verhaal haha.
@ Tabi: dank je wel! Zal eens bij de action gaan kijken.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=66778
En de roosjes, makkelijker dan mijn verhaal haha.
Tabi, je bent fantastisch!!!!
Ga ik ook uitproberen, zat ook al te kijken om een (dure) roosmold over te nemen, maar dit moet ik toch ook kunnen denk ik.....
Alhoewel.... je weet 't maar nooit... 
haha, nou mooi, suc6 ermee en dan wel foto's showen he?! :-)
hoi,
ze komen nog mooier uit als je er even een parelmoer dustje over heen doet.
beetje met penseel, veel mooier effect
mpbart
De stempelsetjes heb ik ook gehaald hoor!! Ik heb er 4 of 6 meegenomen.
Even een vraagje: Hoe heb jij je roosje gemaakt?
@mpbart, bedankt voor de tip
@ bibi89, heel makkelijk, zie http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=66778
Zijn er 6? Toch maar weer eens langs haha!
Hm dit is nog eens leuk voor een beginner zoals ik, ga morgen even kijken! Dank je wel voor de tip! En het ziet er leuk uit.
Thanks
!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Valentijn cupcakes met Action materiaal (stempels/sjabloon)