Onderwerp: Wie wil mij helpen om mooie(re) roosjes te maken? Gouda/Friesland/Rdam
Zoals de titel het al zegt: wie kan er wél mooie roosjes maken en zou mij hier mee willen helpen? Ik heb al eerder roosjes gemaakt (zie hier, hier en hier) maar ik vind ze niet mooi genoeg. Tuurlijk, de ontvangers van mijn taarten vinden ze wel mooi, maar zij hebben er gewoon geen verstand van. Of ik bij machte ben om zulke mooie rozen te maken dat ze niet van echt te onderscheiden zijn weet ik niet, maar het moet toch mogelijk zijn om ze iets echter te laten lijken?
Met behulp van online tutorials heb ik het al geprobeerd en kom ik dus niet verder dan bovenstaand (pruts)werk. Daarom vroeg ik mij af of er iemand is die zin heeft om een avondje met mij te fröbelen?
Zelf woon ik in Gouda, maar ik heb beschikking over een auto dus ik kan jouw kant op komen. Mijn ouders wonen in (Zuid-West) Friesland dus in die regio zou het eventueel ook nog kunnen (dan combineer ik het met een bezoekje), maar mijn voorkeur gaat uit naar iemand in mijn eigen regio.