Onderwerp: hoe maak ik chocolade cc met de cupcakemix?
ik heb de naturel cc mix van funcakes. maar ik wil nu graag chocolade cupcakes maken. Moet ik cacaopoeder toevoegen en zoja, in welke verhouding?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe maak ik chocolade cc met de cupcakemix?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb de naturel cc mix van funcakes. maar ik wil nu graag chocolade cupcakes maken. Moet ik cacaopoeder toevoegen en zoja, in welke verhouding?
volgens mij is het gewoon cacoa op gevoel, zo doe ik het tenminste bij biscuit Ik weet alleen niet zeker of je er ook een extra ei in moet doen, dit moet namelijk wel bij de biscuit.
dank je rafaela.
weet iemand of er nog extra ei bij moet?
Ik vervang 30 gram van de mix door cacaopoeder en voeg geen extra ei toe. Je kan zo ook speculaas cc (30 gram specualaaskruiden) maken.
Of lekker 2 repen smelten en die er door doen.Het zijn dat net brownies die uit de oven komen.Heerlijk!
bedankt allemaal, zo moet het wel lukken!
Ik gebruik ook 30 gram cacao of nesquick, maar doe er altijd een extra ei bij, omdat hij anders droger word.
Ik gebruik ook 30 gram cacao of nesquick, maar doe er altijd een extra ei bij, omdat hij anders droger word.
Die 30gram op hoeveel van de mix is dat?
Mix voor 12 cupcakes, uit mijn hoofd is dat 250 gram mix, maar check het even....
Mix voor 12 cupcakes, uit mijn hoofd is dat 250 gram mix, maar check het even....
Ok! dank je wel!
ha bedankt voor de tips!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe maak ik chocolade cc met de cupcakemix?