Onderwerp: kasteel ruïne en draak
mijn vierde taartje, chocoladecake gevuld met zelfgemaakte kersenvlaaivulling en witte chocolade-yoghurtvuling, afgesmeerd met chocolade ganache en bekleed met zelfgemaakte marsepein:)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kasteel ruïne en draak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn vierde taartje, chocoladecake gevuld met zelfgemaakte kersenvlaaivulling en witte chocolade-yoghurtvuling, afgesmeerd met chocolade ganache en bekleed met zelfgemaakte marsepein:)

Wat goed bedacht. Mooie uitvoering. Heb je de marsepein achteraf in kleur geschilderd???
dankje:) had al een beetje bruin door de marsepein gekneden,zodat het lichtbruin was en daaroverheen heb ik geschilderd;)
oeh, wat een werk, die marsepein
heb je daar een machine voor, die dat aankan?
je taart klinkt ook wel errug

Wauw, ik vind ´m echt ontzettend gaaf! 
haha, ja, klopt, die marsepein was heeeeel veeeel werk.. maar dat kwam doordat de winkel waar ik normaal marsepein haalde geen marsepein meer had(maar wel gemalen amandelen), en ik had ook geen tijd om nog naar een andere winkel te gaan(geen grote stad in de buurt) dus toen moest ik t maar zelf maken:p en nee,jammer genoeg geen apparaat die t aan kon dus ben de hele middag bezig geweest met marsepein kneden.. maar de taart was erg lekker:)
hij is heel mooi geworden
was al benieuwd wanneer ik de draak op een taart zou tegenkomen 
Ik vind hem echt heel erg mooi!
prachtig,en de vulling klinkt ook echt 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kasteel ruïne en draak