Re: Kijk uit Mario...hij steekt!!
Superrrrrr, mijn puberzonen hebben hem aandachtig bekeken en vinden m ook heel mooi! beter compliment kun je niet krijgren... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kijk uit Mario...hij steekt!!
Superrrrrr, mijn puberzonen hebben hem aandachtig bekeken en vinden m ook heel mooi! beter compliment kun je niet krijgren... 
Wow, geweldig weer! Ben echt fan van jouw werk!!
Ik ben fan van je boetseerkunsten
en deze zijn ook weer geweldig!
Onwijs mooie taart 
Wat is ie leuk!!!
Oh, DE onderwater scene, wat heb ik die "vroggur" vervloekt, voordat ik doorhad wat je moest doen om niet "game over" op de tv te zien.
Maar das toch wel zo´n vijftien jaar geleden of zo...
Met zo'n ouderwetse Nintendo, haha!
Ik vind deze echt he-le-maal super!! Die kleuren, die stekelvis, Mario, de rest van de figuurtjes en al het andere wat ik nu nog niet heb opgenoemd
...echt een geweldig leuk geheel!!
O...en nog gefelicieerd met je zoontje natuurlijk!
Zoete groet,
Mandy
Wat een geweldig mooie taart zeg!!!
Heel erg leuk gedaan en ik snap helemaal dat je zoontje daar heel erg blij mee is
.
nog gefeliciteerd,en wat een MEGA GEWELDIGE taart......potverdikkie....hoop dat ik na heeeeeel lang oefenen nog ook ooit zoiets MOOIS kan maken 
Bedankt voor de leuke reacties!!!
Dank je wel!! en ook bedankt aan je pubers!! 
Wauw wat is het weer een topper!! Heel mooi. De kleurtjes, de boetseersels, de foto...
Maar vooral ook die vis bovenop!! Wat knap zeg, hoe heb je dat zo mooi gedaan??
Oh ja, enne... gefeliciteerd met je zoon!!
Dank je wel Chindra!!
De vis is van biscuit natuurlijk
, nee hoor dat mocht ik willen
Ik heb zo'n doorzichtige bal van plastic bekleed
.
WAUW. 
Echt totaal geweldig..wow!
Super, en meer dan dat!!!
Super gaaf!!
Hij is super! Mag ik hem opslaan ter inspiratie? Mag binnenkort voor mijn zoontje ook een Mario taart maken 
Wat een geweldige stapel weer! Hoe tover jij die boetseersels toch altijd zo mooi uit je vingers? Ik vind het 
Heel mooi! Mijn zoontje van 5 (nee mama, ik ben bijna 6!!) wil deze taart nu ook heel graag voor zijn verjaardag...
Die bovenste taart, zijn dat twee boltaartjes op elkaar? Geweldig gemaakt!

Wauw, prachtig gemaakt! Een geweldig leuke en mooie creatie!
Oooooooooooooooooooooooooo wat een PRACHTTAART

Mooie taart 
I love it. Echt een prachtexemplaar Femke!!
prachtig

Wauw!!!
waaauw zo mooi
Geweldig mooi!!!!!
Echt sùper!!!
En het idee van de plastic bol te bekleden,top!!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kijk uit Mario...hij steekt!!