1

Onderwerp: [feedback] Help, mis iets...

maar weet niet goed wat. De taart is voor morgen dus kan er vanavond nog het een en ander aan veranderen.
Opdracht was simpel niet te veel poespas, hoofdkleur wit met een klein tintje lime groen. En het bruidspaartje moest erop.
Vind hem alleen aan de bovenkant "kaal" . Had de strikken al in limegroen gedaan maar dat is geen gezicht en teveel groen.
Iemand een suggestie.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QJCKXFB6-D.jpg

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

2

Re: [feedback] Help, mis iets...

Het hart stukje van de strik groen, dan heb je weer kleur evenwicht!
Maar dat moet je natuurlijk wel zelf willen!
Succes, mooie taart verder :thumb:

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

3

Prachtig taartje al. wat ik mis is het frisse kleurtje groen in de bovenkant van de taart. Je zou bijvoorbeeld op het 'knoopje' van de strik een groen accentje kunnen geven of anders aan de voet van het bruidspaartje 1 of 2 van die bloemetjes.
Verder niet teveel aan doen hoor want hij is al erg mooi.

Wilde het bruidspaar trouwens geen namen of datum er op? want dan zou je bijvoorbeeld de datum nog op het bovenste aartje kunnen doen...

4

Het enige wat ik kan bedenken om te proberen hoe het eruit ziet is: het bruidspaar op een rondje zetten die is omringd met dezelfde bloemen als de beide taartranden

Inderdaad wat van diezelfde bloemetjes rond het bruidspaar...paar groepjes van 3 bloemetjes..

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

6

Dank je dames, dat ik daar zelf niet op kwam  :lol:  :lol:

Soms zit ik me zo blind te staren, dat ik het meest voor de hand liggende niet meer zie. :grr:

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

7

Ja dat heet bomen en bos enzo. Hebben we allemaal last van bij tijd en wijle! :Y

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

8

ik zou zelf het bruidspaar op een lime-groen plaatje zetten van fondant.
Dus een klein rondje groen fondant en daar het paar op. anders zouden het te veel bloemen zijn.

Enthousiaste groet, Maxime

9

Het bruidspaartje op een verhoging met bloemetjes erom is denk ik wel leuk. Maar ik vind 'm al heel mooi  :thumb: