Onderwerp: Aloha Caramel
Ohhh deze is ook zo lekker.....vorige week al de dreamer van Rudolph van Veen gemaakt en nu de Aloha Caramel. Ik heb alleen het zeezout weggelaten, ziet er wel leuk uit maar ik vind het niet lekker.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Aloha Caramel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ohhh deze is ook zo lekker.....vorige week al de dreamer van Rudolph van Veen gemaakt en nu de Aloha Caramel. Ik heb alleen het zeezout weggelaten, ziet er wel leuk uit maar ik vind het niet lekker.

Wat is er niet lekker aan? ziet er wel lekker uit nl. Ik heb net het boek cadeau gekregen, en kan niet wachten om ook wat recepten van Rudolph te proberen.
De cupcake was heerlijk maar er moest Hawaiaans zeezout als garnering op en dat leek me niet lekker
Ik kijk ook zo graag naar Rudolph....en zijn boek wil ik ook wel hebben.
Deze cc zien er in ieder geval erg lekker uit. 
OH, ok. ik vind zeezout met caramel juist een top combinatie! In Frankrijk zie je het veel in macarons etc.
Oooh die zou ik graag eens proeven zeg mmm
Ik heb ze ook al een keertje gemaakt,maar kon nergens Hawaiiaans zeezout vinden, dus maar gewoon zeezout uit een zoutmolentje(wat grover dus)maar was best wel lekker, maar kan ook best zonder!!
Groetjes Darlene
Mooi gemaakt zeg ! Ik heb ze toevallig ook gemaakt dit weekend en ze vielen goed in de smaak, ook zonder zeezout trouwens 
Zien er wel heel smakelijk uit zeg!
Ze zien er ernstig
uit, ik ga ze nu maken, de cc staan in de oven nu ! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Aloha Caramel