Re: Mijn resultaat workshop Alice

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn resultaat workshop Alice

Jeetje wat knap!
Wow, jij hebt je taart al helemaal af! Schitterend! Heel mooi dat schilderwerk in combinatie met eat beertje bovenop! Jij hebt echt gouden handjes!
Super mooi gedaan

wow wat een plaaaatje!!!!!!!!!
Oh...wat is deze ontzettend gaaf zeg!
Supermooi dat schilderen en heel leuk zo met het beertje er bovenop.
supergaaf! lijkt mij zo mooi om te kunnen maar ik kan van mezelf al niet tekenen dus zal dit niet mogelijk zijn helaas ... Maar comlimenten voor je prachtige pronkstuk
Wow, jij hebt je taart al helemaal af! Schitterend! Heel mooi dat schilderwerk in combinatie met eat beertje bovenop! Jij hebt echt gouden handjes!
Maar Myriam jij kan dat ook ... alleen moet je het dan ook wel héééél graag doen. 
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties 
heel mooi gedaan

Wat is hij schattig geworden zeg! En die lucht heb je zo mooi gemaakt.
En Gitty... hoe is die van jou....?
Ik ga vandaag nog verder met de lijntjes trekken, maar dat valt me best tegen
Hahahaha
Gr, Miriam
Wauw
Wat geweldig mooi gemaakt.
Wow!! Wat is deze prachtig!
Dank jullie wel allemaal!
@ Gitty ik heb het niet allemaal gekopieerd en vanalles geprobeerd om zo toch een ander effect te krijgen
Maar ik was het die zei : oooooooo maar ik doe er morgen niet aan verder want ik moet de taart van mijn schoondochter nog maken ... en nu ben ik op jullie foto's aan het wachten ... alé dames , ik wwil die van jullie ook zien 
Kijk dat is nou grappig Nicole. Ik ben nog niet verder gegaan aan die van mij. Ik zit erover te denken om helemaal opnieuw te gaan beginnen. Ik vind het zo zonde dat ik dat beertje 'verpest' heb. Ik heb nog een dummie staan in de gang van 3 hoog die nodig toe is aan iets nieuws dus ik denk dat ik die ga gebruiken om opnieuw op te beginnen.
Ik vroeg me trouwens nog af of iemand weet hoe dat beertje heet. Ik blijf hem zo schattig vinden.
Ps Nicole: Ik kan jou fotoalbum niet zien
Ik denk dat je de verkeerde link hebt ingevuld bij je website.
Wat ontzettend mooi zeg. Dat beertje er bovenop vind ik ook echt helemaal top!
Mijn mond valt open!! Wat is dit mooi zeg! Ik schilder zelf heel erg graag en heb ook een keer geprobeerd om een taart te beschilderen. Het werd een verschrikkelijke kliederboel! Mijn verf pakte niet goed. Ik heb kleurpoeder met alcohol gebruikt.
Moet ik er een andere verf voor gebruiken? Ik wil het toch nog eens proberen. Dit is de misukte poging, onze tongen waren allemaal rood en zwart, echt een drama.
Een vaste hand heb ik en ideeen genoeg maar zo lukt het niet!
Hij is leuk geworden zeg! ik ga die van mij zo afmaken 
Mijn mond valt open!! Wat is dit mooi zeg! Ik schilder zelf heel erg graag en heb ook een keer geprobeerd om een taart te beschilderen. Het werd een verschrikkelijke kliederboel! Mijn verf pakte niet goed. Ik heb kleurpoeder met alcohol gebruikt.
Moet ik er een andere verf voor gebruiken? Ik wil het toch nog eens proberen. Dit is de misukte poging, onze tongen waren allemaal rood en zwart, echt een drama.
Welk alcohol heb jij gebruikt? Maar ik denk zelf dat het daar niet aan ligt ik denk eerder dat het aan de kleur ligt, rood blijft een hele moeilijke kleur om goed dekkend te krijgen en streeploos. En ik moet ook heel eerlijk zeggen je moet schilderen op gevoel. (wel makkelijk gezegd van mij
).
En ik denk dat je het niet helemaal kan voorkomen dat de tongen en monden verkleurd zijn, vooral als het niet droog is. Dat heb je ook bij verkleurd fondant. Blijf oefenen.
Theatje schreef:Mijn mond valt open!! Wat is dit mooi zeg! Ik schilder zelf heel erg graag en heb ook een keer geprobeerd om een taart te beschilderen. Het werd een verschrikkelijke kliederboel! Mijn verf pakte niet goed. Ik heb kleurpoeder met alcohol gebruikt.
Welk alcohol heb jij gebruikt? Maar ik denk zelf dat het daar niet aan ligt ik denk eerder dat het aan de kleur ligt, rood blijft een hele moeilijke kleur om goed dekkend te krijgen en streeploos. En ik moet ook heel eerlijk zeggen je moet schilderen op gevoel. (wel makkelijk gezegd van mij
).
En ik denk dat je het niet helemaal kan voorkomen dat de tongen en monden verkleurd zijn, vooral als het niet droog is. Dat heb je ook bij verkleurd fondant. Blijf oefenen.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb vodka gebruikt omdat ik dat op het forum gelezen had. Zou dat het kunnen zijn?? Welke drank gebruik jij en is dat dan ook zo stroperig! Als ik met mijn kwastje op de fondant kwam dan plakte het al . Groetjes Thea
erg mooie en knap werk 
Wow, echt prachtig! Tekenen/schilderen is toch echt iets wat ik aan mij voorbij laat gaan.
Maar wat ik me afvraag: ik neem aan dat dit een dummy is? Hoe zou je dit nu doen bij een echte taart die niet zo stevig is als piepschuim? Bij een dummy van piepschuim zou ik waarschijnlijk ook de neiging hebben om 'm op te tillen en dan rond te draaien tijdens 't schilderen. Iets wat je met een echte taart natuurlijk niet kunt doen! Ik ben heel benieuwd hoe je dit zou aanpakken bij een taart die niet naar piepschuim smaakt. 
@lice schreef:Theatje schreef:Mijn mond valt open!! Wat is dit mooi zeg! Ik schilder zelf heel erg graag en heb ook een keer geprobeerd om een taart te beschilderen. Het werd een verschrikkelijke kliederboel! Mijn verf pakte niet goed. Ik heb kleurpoeder met alcohol gebruikt.
).
En ik denk dat je het niet helemaal kan voorkomen dat de tongen en monden verkleurd zijn, vooral als het niet droog is. Dat heb je ook bij verkleurd fondant. Blijf oefenen.Bedankt voor je antwoord. Ik heb vodka gebruikt omdat ik dat op het forum gelezen had. Zou dat het kunnen zijn?? Welke drank gebruik jij en is dat dan ook zo stroperig! Als ik met mijn kwastje op de fondant kwam dan plakte het al . Groetjes Thea
Ik heb thuis verder geschilderd met vodka en dust van sugarflair ... het is een kwestie van snel te schilderen zodat je fondant niet oplost 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn resultaat workshop Alice