Onderwerp: De verrassingstaart voor mijn...
...schoondochter ... haar vriendinnen organiseren voor haar in het geheim een feestje en het moest het thema zwanger/baby zijn ... ; en veel , veel chocolade
Dit het ik er van gemaakt...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De verrassingstaart voor mijn...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...schoondochter ... haar vriendinnen organiseren voor haar in het geheim een feestje en het moest het thema zwanger/baby zijn ... ; en veel , veel chocolade
Dit het ik er van gemaakt...

Wauw! erg leuk!!
Wat een leuke taart en schattige cupcakes!
Erg leuk! Die cuppies zijn echt te schattig! 
Heel mooi allemaal en goed in 3-D uitgevoerd. Leuk ook, zo'n geheime samenzwering
. Hoe vond je schoondochter het?
Oh smelt ! Het taartje is prachtig echt waar, maar die cupcakes zijn gewoon te schattig voor woorden, die jurkjes, geweldig !!!
Als ik dit zo zie, weet ik dat ik nog heeeel veeeel moet leren...
Heel mooi allemaal en goed in 3-D uitgevoerd. Leuk ook, zo'n geheime samenzwering
. Hoe vond je schoondochter het?
Dat zal ik morgen weten , als ik haar zie 
Je taart is echt leuk, maar ben echt verliefd op je cupcakes
Oh, super! Vooral het baby-tje. Die mold heb ik zelf ook, maar nooit aan gedacht het zo te bekleden nog verder.
Hoe schattig!! En heel mooi gemaakt 
Ohhhhhh geweldig! Dacht dat je je titel verandert had maar je hebt er gewoon NOG een, hahahahaha.....
Moooooooooi gemaakt, ook die cuppies erbij met baby in het zelfde jurkje, snoeperig lief!
Heb je op deze taart ook geschilderd? Sowieso die zwarte puntjes rond de rode rondjes toch? Oh, ik zie het al, de rode rondjes is marsepein
Het is een waaaaaaanzinnig mooi geheel!!!!
Wordt dit nu kleinkind 11? Of gaat dit nog over 10? Leuk!! Ze krijgt een dochtertje!!!!!

leuke taart en enige cupcakes
Wat schattig!
Nicole, je hebt er weer pareltjes van gemaakt!
Geweldig.
Prachtig geheel ook zo samen met de cupcakes!
Ben benieuwd hoe ze het vindt morgen 
Wat mooi. Ben helemaal weg van die baby's! En ohhhh...dat kant aan dat broekje...ik smelt weg!
Sla het op ter inspiratie, als het mag...
ahhhh is dit niet LIEEEFFF,ben verliefd op de taart,de kleurtjes...I love rood/witte polkadotjes maar vooral de super schattige cupcakes 
Wat een superleuk en superschattig geheel!!
Zoete groet,
Mandy
Wat onzettend leuk gedaan!
Wat een leif taartje!!! En dat bbaytje ook zo leuk aangekleed, je hebt er weer een super geheel van gemaakt
Maar dat babytje hè, dat is toch nog steeds de 10de, of komt er nu een 11de aan

wat een onzettend mooie taart! en super schattige cupcakes om verliefd op te worden
Wauw, wauw, wauw!!!
Ik droom ervan dit ook te kunnen, nog ff door oefenen!
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties en het gaat nog steeds om nummer 10 die onderweg is
, en neen op deze taart is niet geverfd ... de rode bollen zijn van fondant en de zwarte stipjes en letters zijn RI. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De verrassingstaart voor mijn...