1

Onderwerp: Carnaval....

Hier is mijn caranvalstaartje wat ik gemaakt heb voor mijn zwager, tis een chocobiscuit met dulce de leche, bastognebotercreme, nootjes en afgesmeerd met chocobotercreme, hij was mmmmmmmm.  :P
Met het boetseersel heb ik dus bijna 2u op schoot gezeten naar de plek van bestemming en daar heb ik hem pas op de taart geprikt, mannie dacht dat ie het nooit zou overleven als ik dat thuis al deed  :/  ;)  :|

Nou, hijs dus goed aangekomen en zwager was zoooooo enthousiast, ik gaf hem het boetseersel in z'n handen en zei, even wachten, de rest halen...... kom ik terug met de taart, staat de hal vol bezoek oeh en ah te roepen, ahhhhhhhhhhh, zo'n grote beer van 'n vent die zo schattig reageert, dat voelt goed!!!!

Oh ja, vd taart is helaas weinig te zien omdat ik de cc er al voor gplakt had  :(

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OYDTGAHA-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZAGPFGBB-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JSKQRRWX-D.jpg

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

Re: Carnaval....

Wat is-ie leuk geworden.... en niet wagenziek geworden van die 160km! En wat een hoeveelheid cakejes zeg. Complimenten!

3

Hahahaha, neeeeeeeeee  ik had hem een pilletje gegeven zodat ie de reis goed zou overleven, stel je voor... een wagenziek groen uitgeslagen poppetje op de taart  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

4

........ WAUW!!! Wat een ontzettend leuk narretje heb je geboetseerd!! Het totaalplaatje is ook mooi, maar dat mannetje....  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Dank je wel!

Ik vind hem super, dat poppetje is zo leuheuk!!!!!
Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt.
Super!!

En al die details op de kleding zijn :thumb:  :thumb:

7

Dank je wel! Jaaaa, dat vind ik het leukst, dat gefriemel, hahahaha, helaas kan het er niet altijd zo goed tegen.... :(  en kan ik weer opnieuw beginnen!

8

Alaaaaaf!

It's just a piece of cake

9

WOW  :thumb:  :thumb:

Fantastisch geboetseerd! Ik heb altijd het gevoel dat mijn vingers een maatje of 10 te groot zijn voor zoiets...
Hoe doe je dat toch?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

10

cakebym schreef:

WOW  :thumb:  :thumb:

Fantastisch geboetseerd! Ik heb altijd het gevoel dat mijn vingers een maatje of 10 te groot zijn voor zoiets...
Hoe doe je dat toch?

Dank je wel, tja, hoe moet ik dat nu even uitleggen, hahahahha, beetje rollen en passen en meten,  dat klein spul doe ik altijd met tooltjes aanbrengen, bedoel je dat?

11

dat klein spul doe ik altijd met tooltjes aanbrengen, bedoel je dat?

Heb je daar iets speciaals voor? Ik heb nog niet zo heel veel tooltjes, alleen een basissetje met 5 of 6 dingetjes. En ik wil nog wel wat aanschaffen, maar weet nooit zo goed wat  :/

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

12

Wauw wat ziet het geheel er SUPER uit en idd een staaand boetseersel vervoeren is niet niks hé , maar hij is wel prachtig , ik ben blij dat die heel is aangekomen!!! :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

13

cakebym schreef:

dat klein spul doe ik altijd met tooltjes aanbrengen, bedoel je dat?

Heb je daar iets speciaals voor? Ik heb nog niet zo heel veel tooltjes, alleen een basissetje met 5 of 6 dingetjes. En ik wil nog wel wat aanschaffen, maar weet nooit zo goed wat  :/

Ja zo'n basissetje heb ik ook, fijn om dingetjes te snijden en kuiltjes te maken voor oogjes enzo maar het meest gebruik ik voor dat kleine spul naaldtooltjes, om op te pakken en dan zit ik erbij als een soort chinees, 2 naalden in de hand, de ene om op te pakken, de ander om tegen te houden als ik hem plak, daar zijn mijn vingers ook te dik voor hoor ;)
Ik gebruik veel 'gewoon' boetseer gereedschap maar met coctailprikkers en sate prikkers kom ik ook altijd een heel end, heb nl een kistje vol spul en vind nooit wat ik nodig heb, hahahaha.

14

Dank je Nicole  :D , vind het altijd leuk een complimentje te krijgen van een boetseerwonder  :lol:  ;)
Ja, het was een gehannes met reizen maar tis gelukkig helemaal goed gekomen!!!

15

wow me mond valt open hihi,echt GEWELDIG :thumb:

16

wauw!

17

WOOw prachtig geboetseerd  :thumb:  :thumb:  :thumb:

18

Ik ben niet dol op carnaval, ondanks het feit dat ik in het zuiden woon, maar jouw taart maakt er wel een feestje van om ernaar te kijken :thumb:  :+