1

Onderwerp: Icingsheet

Na veel zoeken toch nog maar even de vraag hier neerleggen.

Ik maak vanavond een taart met een icingsheet van K3 erop. Qua vulling moet de taart in de koelkast maar volgens mij kan die sheet daar niet tegen.
De taart is best groot, 35 cm. En daar heb ik geen taartdoos voor dus wil hem met folie inpakken.

Wat moet ik nu doen? Vanavond maken en in de koelkast zetten of morgen heel vroeg mijn wekker zetten...maar ja als is dan af is zou ie nog in de koelkast moeten...pff lastig hoor.
Hoop op de tip!!!thanks

Pluk de dag

2

Re: Icingsheet

Niemand...help....

Pluk de dag

3

Hoihoi

Je kunt het volgende doen:

- Je taart zover decoreer dat je alleen nog maar de print er op hoeft te doen. Eventueel versiersels die je op jet randje van de print wilt doen wel al klaar maken.

- de taart wel klaar maken en in de koeling zetten. Zorgen dat je hem goed inpakt zodat er zo weinig mogelijk condens op kan komen. Mocht de print morgen toch een beetje bobbelig zijn even er voor zorgen dat je schone en vooral droge handen hebt. Let er op dat de print ook droog is. Dan zachte de print glad strijken.

Ik doe vaker taarten met print in de koeling. Soms ziet het er nog perfect uit of soms wat luchtbelletjes er onder. Dan zorg ik dat mijn handen en de print droog zijn (eventueel even aan de lucht laten opdrogen) en wrijf het dan glad.

Succes!

Groetjes

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

4

Dank je...daar kan ik wat mee. :Y

Pluk de dag