1 Laatst bewerkt door Kiruiv (03-02-2012 15:10)

Onderwerp: Modern meets classic

De eerste bruidsproeverij van 2012 is inmiddels weer achter de rug en wat is dat toch altijd leuk!

Ik heb een erg leuke ontwerpsessie gehad met een bruidspaar hier uit het dorp, dat gaat trouwen in mei van dit jaar. Qua stijl wist ik niet veel van ze, alleen dat de themakleuren van hun dag cyclaam, zwart en wit zouden worden. Ik heb ervoor gekozen om van de twee proeftaartjes een klassieke en een moderne variant te maken. En wat een toeval: hij houdt van klassiek, zij van modern! Tijdens het ontwerpen van hun taart hebben we daar ook veel rekening mee gehouden en wordt het echt een combi van die twee, een super leuk ontwerp! Ik kan niet wachten de uiteindelijke taart te maken. Nog even geduld...

De 2 taartjes, gemaakt in de smaken van hun keuze:
- vanillebiscuit getrempeerd met frambozensiroop, vanillecremé van echte Bourbonvanillemerg en gemaskeerd met witte chocolade ganache.
- vanille biscuit getrempeerd met rozensiroop, champagne cremé met verse frambozen, witte chocolademousse en gemaskeerd met witte chocolade ganache.

http://www.meel-suiker.nl/images/proeverij_cyclaamzwartwit.jpg

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

2

Re: Modern meets classic

Zien er super uit en ze klinken heeeeeerlijk  :9

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Ze zien er ontzettend leuk uit, ben benieuwd naar de combi tzt

4

Zo mooi meissie, ik blijf er maar naar kijken :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

5

Wow, geweldig mooi en wat een chique omschrijving van de smaken!
De kleur cyclaam is trouwens echt helemaal prachtig. Ik geloof trouwens dat ik ook meer van het klassiek ben als ik de taartjes zo zie. Leuk dat het bruidspaar allebei een eigen smaak heeft en dat jij die toch weer zo prachtig weet te combineren. Kan nu al niet wachten tot het eindresultaat in mei!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6

Moooooimooimooi! Ik vermoed zomaar, dat de bruidstaart prachtig gaat worden.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Zeker leuk! Ben heel benieuwd naar de bruidstaart straks  :D

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

8

sjiek de friemel :thumb: heel erg mooi kim :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat