Onderwerp: vraag over PME Creative Plaque Inserts set/4-Trellis Raised
ik heb net deze set binnen,maar de 2 kleinste zijn verschillend van formaat,alleen de 2 grote zijn,naar mijn idee, hetzelfde? klopt dit, of snap ik het niet helemaal ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vraag over PME Creative Plaque Inserts set/4-Trellis Raised
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb net deze set binnen,maar de 2 kleinste zijn verschillend van formaat,alleen de 2 grote zijn,naar mijn idee, hetzelfde? klopt dit, of snap ik het niet helemaal ?
het horen 4 verschillende maten te zijn
En ook geen verschil in raised/quilt/plain?
je koopt als het goed is de raised en quilted in 1 pakket. Door aan de knop van de plunger te trekken, kun je de stempel eruit drukken en wisselen van stempel
Ik heb deze set ook, maar op een of andere manier weet ik niet hoe ik ze moet gebruiken. het lukt niet als ik het hetzelfde doe als andere pungers, eerst op fondant, en als vorm gesneden is dan motief erin drukken. Kunnen jullie mij helpen?
@Marthine: deze pluggers hebben twee 'standen'. Je kunt ze op een vaste stand zetten, dan kun je inderdaad de plugger niet gebruiken. Deze stand gebruik je als je alleen de vorm uit wilt snijden. Als je het plugger gedeelte er dan uit haalt en er andersom (ondersteboven) weer in klikt staat hij in de plunger-stand. Dan kun je hem dus hetzelfde gebruiken als een normale plugger cutter.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » vraag over PME Creative Plaque Inserts set/4-Trellis Raised