Onderwerp: Cakepop maken met bestaande cake, hoeveel gram cake per cakepop?
Ik heb hier een cake van 800 gram, ik wil ongeveer 10 cakepops maken. Hoeveel cake moet ik afsnijden? En hoeveel mascarpone ongeveer erdoor doen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cakepop maken met bestaande cake, hoeveel gram cake per cakepop?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb hier een cake van 800 gram, ik wil ongeveer 10 cakepops maken. Hoeveel cake moet ik afsnijden? En hoeveel mascarpone ongeveer erdoor doen?
Ik maak cakepops van gewone cake, van zo ongeveer 25 gram. Dus zou 250 gr. voldoende moeten zijn voor 10 st.
Voor de zekerheid kan je iets meer nemen en de overgebleven pops dan lekker opeten. Je moet toch ook weten wat je de mensen voorschoteld?
mascarpone moet je gewoon op gevoel doen, niet te veel want dan kan je er geen ballen meer van draaien, en niet te weinig want dan gaat het kruimelen!
wat grappig,ben pas ook begonnen met het maken van cakepops,en heb ze afgewogen op 25gr per balletje,omdat dat voor mijn gevoel genoeg is...leuk om te lezen dat dat hier ook als tip gegeven wordt...
ik doe er botercreame doorheen...maar mascarpone kan dus ook...goed dat ik dat lees...is ook makkelijker...want botercreame moe je altijd eerst maken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cakepop maken met bestaande cake, hoeveel gram cake per cakepop?