Onderwerp: Bisquit door midden
Met het keren is mijn bisquit doormidden gebroken. Kan ik deze nog gebruiken, of is het beter om een nieuwe te bakken?
Het is me nog nooit overkomen helaas...
Alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bisquit door midden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met het keren is mijn bisquit doormidden gebroken. Kan ik deze nog gebruiken, of is het beter om een nieuwe te bakken?
Het is me nog nooit overkomen helaas...
Alvast bedankt
T is mij ook wel eens overkomen dat mijn mes niet helemaal deed wat ik wilde Als t voor eigen gebruik is dan ga ik gewoon verder en plak alles gewoon weer op de plek waar t hoort. Bij t afsmeren zie je er niks meer van. Als het voor anderen is.. dan maak ik een nieuwe...
Goed, mijn wijzigingen staan hieronder. Het ging niet goed
Zo zou ik ook denken. Als het voor mezelf is dan is het jammer maar dan doe ik het er wel mee. Dan plak ik het met vulling en bc wel aan elkaar
Maar op de één of andere manier wil ik dat niet bij anderen. Dan wil ik ook op de binnenkant erg trots kunnen zijn
En met anderen bedoel ik dus ook als het voor hier thuis is en anderen eten ook mee
ow kijk..dan heb ik al wat minder eisen ... als t voor gewoon zomaar thuis is.( omdat ik weer eens ontwenningsverschijnselen heb of zo)....dan hebben ze allemaal pech en eten ze maar wat er op tafel staat
( tenzij t een verjaardag is ofzo...speciale gelegenheid).
Maar idd.. ik wil als ik voor anderen bak..ook trots zijn op de binnenkant.
Dat draaien is een goede tip! zou ik inderdaad kunnen proberen, het is een vierkant bisquit, en ik ben gewoon voor de hobby aan het bakken! Hij is 30x30 dus vrij groot, vond het zonde om hem weg te kiepen. Bedankt voor het mee denken!
weggooien moet je toch niet doen. Je kunt er altijd nog cakeballetjes van maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bisquit door midden