Onderwerp: Chocoladeportret
Na mijn eerste chocoladetekening làng geleden, eindelijk weer eens met gesmolten chocolade in de weer geweest

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocoladeportret
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na mijn eerste chocoladetekening làng geleden, eindelijk weer eens met gesmolten chocolade in de weer geweest

zo! das mooi gemaakt 
erg mooi
heel knap gemaakt, maar je zou bijna bang van 'm worden 
wauw!!!!
hihi hij is leuk en veel gedetaileerder dan wat ik had gemaakt voor vorig weekend 
Bedankt voor de leuke reacties
Anietje, het is Napoleon uit 'Animal Farm', hij is ook wel eng (en vervelend) hoor!
hihi hij is leuk en veel gedetaileerder dan wat ik had gemaakt voor vorig weekend
Dankje! Ik heb bij je taart een reactie achtergelaten, supergaaf! Misschien wacht ik dit keer dan toch minder lang om weer een chocolade-schilderij te maken 
WAAAAAUUUUUUWWWWW!!!!! Gaaf zeg!! én lekker!! Wat willen we nog meer
??
absoluut niet te lang wachten met een schilderij maken.. ben reuze benieuwd

Super gaaf!
heel erg mooi 
prachtig gedaan.
Sprakeloos! Hoe doe je dat?? Is het gesmolten chocolade en met een spuitzak opgebracht? Zoiets heb ik nog nooit gezien. Groetjes Thea
Wat ontzettend schitterend!
Groetjes Iris
Gé-wel-dig zeg. Echt prachtig gemaakt!!!! 
1x was genoeg 
Heel mooi gemaakt!
Niet rot bedoelt maar wat doe je met zo'n chocolade portret?
Wordt het in een winkel als showstuk gebruikt of komt het op een taart, of....? In dat laatste geval wil ik wel graag het eindresultaart zien 
Sprakeloos! Hoe doe je dat?? Is het gesmolten chocolade en met een spuitzak opgebracht? Zoiets heb ik nog nooit gezien. Groetjes Thea
Nou, om eerlijk te zijn heb ik deze gemaakt door steeds een satéprikker in de gesmolten chocolade te dopen.
Er blijft op die manier een beetje chocolade aan de prikker hangen en daar maak ik dan de lijntjes mee. Vergt wel geduld
En de 'veegjes' heb ik gemaakt met een voedselveilig kwastje, dat heb ik ooit in de webshop gekocht hier
Heel mooi gemaakt!
Niet rot bedoelt maar wat doe je met zo'n chocolade portret?
Wordt het in een winkel als showstuk gebruikt of komt het op een taart, of....? In dat laatste geval wil ik wel graag het eindresultaart zien
Dankje!!
Nee, ik heb wel eens een nijlpaard gemaakt en op een taart geplaatst, maar het zwijn is een cadeau voor iemand die redelijk ver weg woont, was handiger om mee te geven 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocoladeportret