1

Onderwerp: Chocoladeportret

Na mijn eerste chocoladetekening làng geleden, eindelijk weer eens met gesmolten chocolade in de weer geweest  :)

http://i42.tinypic.com/293zw54.jpg

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

2

Re: Chocoladeportret

zo! das mooi gemaakt :Y

3

erg mooi

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

4

heel knap gemaakt, maar je zou bijna bang van 'm worden :x

Wacht niet op het leven, het leven wacht op jou
Groetjes van anita

5

wauw!!!!

6

Geweldig!!!

hihi hij is leuk en veel gedetaileerder dan wat ik had gemaakt voor vorig weekend :Y

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

8

Bedankt voor de leuke reacties :)
Anietje, het is Napoleon uit 'Animal Farm', hij is ook wel eng (en vervelend) hoor!

pennyroyaltea schreef:

hihi hij is leuk en veel gedetaileerder dan wat ik had gemaakt voor vorig weekend :Y

Dankje! Ik heb bij je taart een reactie achtergelaten, supergaaf! Misschien wacht ik dit keer dan toch minder lang om weer een chocolade-schilderij te maken  ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

9

WAAAAAUUUUUUWWWWW!!!!! Gaaf zeg!! én lekker!! Wat willen we nog meer  :9  :9 ??

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

absoluut niet te lang wachten met een schilderij maken..  ben reuze benieuwd :D  :Y

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

11

Super gaaf!

12

heel erg mooi  :Y

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

13

prachtig gedaan.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

14

Sprakeloos! Hoe doe je dat?? Is het gesmolten chocolade en met een spuitzak opgebracht? Zoiets heb ik nog nooit gezien. Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

15

Wat ontzettend schitterend!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

16

Gé-wel-dig zeg. Echt prachtig gemaakt!!!! :thumb:

17 Laatst bewerkt door angelina17 (03-02-2012 08:07)

1x was genoeg :rolleyes:

18

Heel mooi gemaakt!
Niet rot bedoelt maar wat doe je met zo'n chocolade portret?
Wordt het in een winkel als showstuk gebruikt of komt het op een taart, of....? In dat laatste geval wil ik wel graag het eindresultaart zien  :Y

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

19

Theatje schreef:

Sprakeloos! Hoe doe je dat?? Is het gesmolten chocolade en met een spuitzak opgebracht? Zoiets heb ik nog nooit gezien. Groetjes Thea

Nou, om eerlijk te zijn heb ik deze gemaakt door steeds een satéprikker in de gesmolten chocolade te dopen.
Er blijft op die manier een beetje chocolade aan de prikker hangen en daar maak ik dan de lijntjes mee. Vergt wel geduld  :lol:
En de 'veegjes' heb ik gemaakt met een voedselveilig kwastje, dat heb ik ooit in de webshop gekocht hier :)

Sandra-lala schreef:

Heel mooi gemaakt!
Niet rot bedoelt maar wat doe je met zo'n chocolade portret?
Wordt het in een winkel als showstuk gebruikt of komt het op een taart, of....? In dat laatste geval wil ik wel graag het eindresultaart zien

Dankje!!
Nee, ik heb wel eens een nijlpaard gemaakt en op een taart geplaatst, maar het zwijn is een cadeau voor iemand die redelijk ver weg woont, was handiger om mee te geven  :)