1

Onderwerp: M'n 1e dummie gemaakt!

Ik wilde graag wat nieuwe dingen uitproberen, m'n nieuwe molds en ff oefenen op mijn roos, ben zelf toch wel behoorlijk tevreden over deze taart!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OXE86PTW-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3R6GOIIL-1.jpg

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Ik moet zeggen dat ik deze stijl toch wel heel erg leuk vindt om te maken.

2

Re: M'n 1e dummie gemaakt!

Mooi hoor, en gelukkig kun je er nog een tijdje van genieten.

3

Mooi!  :thumb:

4

Ziet er mooi uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5

Hij staat nu op mijn dressoir te pronken, ik mis alleen nog een mooie taart standaard, toch maar eens voor gaan kijken. :Y

6

hij is erg mooi. Vooral die kleuren

7

mooi!

8

Ziet er goed uit!

Mag ik vragen waarmee je de roos zilver hebt gemaakt? Met zilverpoeder met alcohol? Of de kant en klare verf? Ik heb zelf de verf maar kan er niet goed mee overweg, op witte fondant word ie niet mooi en als ik de fondant lichtgrijs maak ook eigenlijk niet... overweeg sterk om dan maar de poeder te gaan kopen, heb de poeder ookin goud en nooit geen problemen mee gehad...hoop dat je me kunt helpen!

groetjes Merel

9

Wat een mooie taart! en wat een mooie kleuren zo bij elkaar!
Ik heb alleen een heel klein puntje:
Ik vind de parelranden iets te grof voor de taart.
Misschien een idee om een kleinere maat te nemen?

@Mereltje Ik vind, naast de spray, de poeder met alcohol wel het fijnst werken. Met kant-en-klare verf lukt het bij mij ook niet zo goed.

..*Heerlijk aan het bakken*..

10

Heel mooi gedaan! :Y

My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already.

11

@mereltje, inderdaad kant en klare verf wil bij mij ook nooit zo...ik gebruik altijd inderdaad poeder (voor zilver op grijs gekleurd fondant) met bacardi.

Ben het met je eens betreft de parelrand, 1 van de vele dingen die nog op mijn verlanglijstje staan  :Y.

Voor grotere oppervlakken gebruik ik inderdaad ook de spray, dat werkt ook erg goed. Maar ook dan wel op grijs gekleurd fondant.

12

ok, bedankt! ga dan toch maar het poeder kopen!