1

Onderwerp: First Impressions Moulds

Mijn pc weigert op dit moment om meewerken aan zoektopic...

Dus doe maar even zo:

Ik zou graag deze willen aanschaffen maar wat ik steeds zie is voorkant. Ik vraag me af of je niet omgekeerde patroon krijg in de fondant?? Of krijg je toch juiste patroon dmv achterkant vullen met fondant?? want ik wil geen spiegelbeeld eigenlijk...

want ik zie bijna geen foto van achterkant in webshop

O wie o kan me helpen aan deze antwoord???

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

2

Re: First Impressions Moulds

De achterkant is gewoon plat. Bij hoofdjes heb je soms een aparte mal die je kunt gebruiken om het achterhoofd te maken.

3

Dus mag ik aannemen dat bij elke Molds via achterkant gevuld moet worden met fondant en zo uitkomt zoals het zo gevormd is??

Want ik zie nooit achterkant van molds op site en ik wil beslist geen spiegelbeeld...

4

Hoi,

De plaatjes die je ziet, zijn van de fondant/marsepein zoals het uit de mal komt.

Je vult de mal met marsepein of fondant en duwt het stevig aan, zodat 1 kant vlak wordt, dit is dus je achterkant.
Als je het uit de mail haalt komt het deel met de details te voorschijn, net zoals op het plaatje.

Let’s make something Amazing!  http://www.amazingcakes.nl/
Winkel~Webshop~Workshops~Wilton Cursussen  https://www.facebook.com/amazingcakes.nederland

5

oke dank je voor duidelijke uitleg....dan ga ik die maar eens aanschaffen....

6 Laatst bewerkt door Cupla (02-02-2012 19:10)

knopje bleef hangen  :o

7

Je vúlt de mal juist wél in spiegelbeeld om het bij het er weer uit halen goed eruit te krijgen (en dus geen spiegelbeeld te hebben :+)..... ;)

Daarom zijn de mallen aan de 'achterkant' ook inderdaad plat.  :D

8

:thumb:  Ok weer wat geleerd...Ga van weekend op gemak rondkijken naar deze mallen....