Onderwerp: met mijn nieuwe cakes by Bien cutters gespeeld vanmiddag ;)
zo leuk!!! ik heb er natuurlijk wel weer iets eigens van geprobeerd te maken. of te wel, gooi het gewoon in zwart, wit, zilver en vooruit, ook een beetje roze vandaag

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » met mijn nieuwe cakes by Bien cutters gespeeld vanmiddag ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zo leuk!!! ik heb er natuurlijk wel weer iets eigens van geprobeerd te maken. of te wel, gooi het gewoon in zwart, wit, zilver en vooruit, ook een beetje roze vandaag

Mooi Brenda! zoals gewoonlijk :-p
ze zijn héél lief !!!
wat een schatje en wat zijn ze MOOI 
Die zijn leuk zeg!
Erg leuk...vind vooral de babushka's erg schattig
super schattig .
ze zijn echt té lief!
Geweldig, wat zijn ze leuk allemaal!! 
Ohh die uiltjes zo leuk!!! Wil ze ook.....
Wat een lieverds!!
Klein vraagje, dat schattige strikje op je linkse pop hoe heb je die gemaakt? Want dat strikje zag ik ook op het hertje van bien zitten.
Ahh.. wat schattig! De uiltjes flirten met elkaar! 
alle strikjes komen uit de nieuwe strikjes mold van first impressions, ook bij cakes by Bien vandaan
wat zijn ze geweldig!!
Ze zijn prachtig, maar die wimpers van dat uiltje.....geweldig!!!
Jeetje wat zijn ze weer leuk!!

wat ontzettend leuk 
Superleuk, mijn uiltje van Bien is onderweg, van het weekend maar gelijk proberen
Oh wat leeukkK!!!!!! nu wil ik oooook!!!!! Ze zijn echt geweldig! Maar wat weet jij dat toch ook altijd zo leuk weer bij elkaar te verzinnen!!
Wat een mooie koekjes.
Ze staan ook site van op Cake Central.
wat mooi en schattig. Ik ben verliefd op die wimpers!
Wat maak je toch altijd leuke en mooie dingen! Ik bak eigenlijk nooit koekjes maar ga nu toch een poging wagen. Groetjes Thea
Wat een schatjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » met mijn nieuwe cakes by Bien cutters gespeeld vanmiddag ;)