1

Onderwerp: 4 kids en 4 wensen in blauw & Roze... HELP!

Opdrachtje gekregen,

4 kids en 4 thema's. Paarden/ Tennis/Voetbal & Ferrari.

De bekleding is blauw en hardroze moest ook in de taart worden verwerkt.

Nou heb ik een hoefijzer met bloemtjes etc gemaakt, voetbalschoen, printje van een ferrari en een tennisracet met bal.

Alleen is het dus voor 2 meiden en 2 jongens ( 11-13)

Hoe verwerk ik het roze op de blauwe taart, maar zo dat het niet Te Tuttig wordt?

Wil de namen van de kinderen op de zijkant van de taart zetten.  De meiden in Roze en de heren in groen ( denk ik.. :rolleyes: )

Wie o Wie heeft er tips?!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

2

Re: 4 kids en 4 wensen in blauw & Roze... HELP!

De taart door midden delen doormiddel van een kartonnetje en dan de ene helft roze maken en de andere helft blauw. Als ze het dan moeten aansnijden zet je de jongens aan de ene kant van de tafel bij hun stuk en de meiden aan de andere kant. Zo kan je de ene helft echt stoer maken en de andere helft meisjes achtig.

..*Heerlijk aan het bakken*..

3

Het is echt de bedoeling dat de taart in zijn geheel blauw wordt bekleed. Had ook al aan jou idee gedacht! :D  Maar dat kan dus niet.  :grr:

"Esmee 11-12-2007"

4

Kan toch nog steeds? Blauw bekleden en dan het (beklede kartonnen) 'muurtje' op de taart? Daarná elke helft in de gewenste kleur aanpassen.........

Ik zou het zo doen, maakt het een stuk duidelijker voor de dames en heren ;)..

Succes!

5

Taart visueel in vieren delen, met een klavertje 4 ofzo, en op elk blaadje een ander thema. Roze klavertje op blauwe ondergrond, of omgekeerd?

6

Kristien, ik ga het het doen zoals jij beschrijft. Ga de taart in 4 vlakken verdelen, 2 witte en 2 roze ( jongens/meiden)

Zal de taart nog wel even showen morgen.

"Esmee 11-12-2007"