1

Onderwerp: cakepops met vulling

Ik heb zo,n Cakepopsmaker  apperaat gekocht.

En heb die cakepops nog nooit gemaakt.

Maar mij vraag is kan je die dingen vullen voor ze in dat apperaat gaan met vulling? Of is dat maar een stomme opmerking :D

En kan je ze gewoon met  cake beslag vullen?

En welke vulling kan er evt in?

Ik ben dus duidelijk maar een leek eerste klas :D

2

Re: cakepops met vulling

Gazelle...........probeer de zoekfunctie eens? De laatste tijd veel topics over geweest, kom je denk ik al een heel eind met wat je wilt weten.

3

Karin09 schreef:

Gazelle...........probeer de zoekfunctie eens? De laatste tijd veel topics over geweest, kom je denk ik al een heel eind met wat je wilt weten.

Ja dat heb ik wel gedaan.  maar over het van te voren vullen bij cakepops in de maker bv,
Met iets door het beslag werd ik toch niet veel wijzer van :D
Maar uhh bedankt voor je antwoord, ga maar eens ff google :D

4

Hoi daar,

ik zie nu je berichtje, er is een speciale mix voor cake pops maar die is best aan de prijzige kant,

ik ben zelf een verwoed maakster van deze leuke cake lolly en ik gebruik gewoon een fijne cake mix, en voeg daar evt smaak aan toe.

ik vul de na het bakken, dat is net wat makkelijker, al hoe wel als je er bv een snoepje of een framboos in wilt doen die doe ik dus wel voor het bakken in de vorm zeg maar.. ik hoop dat je er wat aan hebt :)

5

Ik doe wel eens een rolo uit zo'n rolletje in de muffins verstopt,kan wellicht ook in zo;n cakepop machine :Y