1

Onderwerp: koekjesmix funcakes

heeft iemand hier ervaring mee??
wil binnenkort samen met me neefje koekjes bakken van de mix van fun cakes
maar vraag me af of het een beetje goeie mix is
waarmee kan je het versieren want dat hoort er natuurlijk bij zat te denken om glazuur te maken en dat hij het zo kan gaan versieren

en hoeveel koekjes kan je met 1 kg bakken????

2

Re: koekjesmix funcakes

Je staat hier verkeerd. Deze rubriek is voor het showen van je creaties. Ik heb je gemeld en dan wordt je topic vanzelf verplaatst!

Met de zoekfunctie kan je al veel topics vinden over de funcakes koekjes mix, denk ik. Hier zijn namelijk al meerdere vragen over geweest.
Het enige waar je bij de mix aan moet denken is om extra bloem (ik geloof de helft) erbij te doen, anders lopen ze uit tijdens het bakken.

3

Dank je Tine!

[MOVE] -> bakken&vullen

4

sorry mijn fout

5

ze blijven idd niet mooi in vorm. maar zijn wel erg lekker ;)
ik gebruik het koekjesrecept van peggy p. staat hiernaast bij recepten. die blijven netjes in hun vorm.

6

chantal1980 schreef:

ze blijven idd niet mooi in vorm. maar zijn wel erg lekker ;)
ik gebruik het koekjesrecept van peggy p. staat hiernaast bij recepten. die blijven netjes in hun vorm.

Als je de extra bloem gebruikt zoals op de verpakking aangegeven (http://www.deleukstetaartenshop.nl/ingr … -1941.html) en ze een half uurtje in de vriezer doet en van daaruit direct in de oven, blijven ze echt wel in vorm  :Y

7

oke, die had ik nog niet gezien. is al een tijdje terug dat ik het had ;)
maar in de vriezer doen.. dat is toch heel lastig? je hebt al gauw een bakblik vol koekjes, die past toch niet in de vriezer?

ik blij bij het pp recept :lol:

8

Bij mij wel..........rekjes eruit en bakblik schuift er zo in.........maar PP is idd ook okey  :D  ;)

9

dank jullie wel ik ga is op zoek naar het recept en misschien horen jullie wel welke het geworden is