Onderwerp: nou deze taart is 5 minuten klaar ha ha
nou deze taart is 5 minuten oud ha ha ze komen hem morgenvroeg om 7 uur halen dus nu kan ik lekker onderuit liggen ha ha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » nou deze taart is 5 minuten klaar ha ha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nou deze taart is 5 minuten oud ha ha ze komen hem morgenvroeg om 7 uur halen dus nu kan ik lekker onderuit liggen ha ha
dat is lekker. ziet er ook goed uit
Goede bal!
misschien heb je nog iets met een kartelrandje, zodat je de naadjes iets kunt aanzetten??
volgens mij zie ik ze wel op het zwart, maar nog niet op het wit?
netjes! heb je de vlakken allemaal apart op de ingesmeerde taart gedaan, of eerst een dun laagje fondant? (ik moet er dit weekend ook 1 maken )
nee hoor ik heb hem meteen op de taart gedaan dus geen dun laagje fondant
gr gerrie
Binnen 5 minuten? Ik heb een keer 5 uur lopen stoeien met een halve voetbal!! Ik kreeg dat patroontje maar niet voor elkaar (geen ruimtelijk inzicht helaas haha)
Mooi gedaan hoor
Mooie bal hoor! Volgens mij is dat nog niet zo gemakkelijk...
Binnen 5 minuten? Ik heb een keer 5 uur lopen stoeien met een halve voetbal!! Ik kreeg dat patroontje maar niet voor elkaar (geen ruimtelijk inzicht helaas haha)
Mooi gedaan hoor
Volgens mij schrijft ze dat ze de taart nog maar 5 minuten af heeft. Ze heeft hem niet in 5 minuten gemaakt. Ik moest het ook 2x lezen voordat ik hem doorhad.
ha ha dames wel opletten he
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » nou deze taart is 5 minuten klaar ha ha