1

Onderwerp: Een twijfelachtige klant

De vraag was of ik een bruidstaart wilde maken, maar ze wist zelf niet precies wat. Ze wilde graag wit met lichtbruin daar was ze zeker van. ( dat was ook het enige dan hahaha ). Verder wou ze wel bloemen maar niet van die opzichtigen, kant vond ze ook wel mooi maar dan niet van die ouderwetse, ze wist ook niet of ze het gestapeld wilde of apart op een standaard en met of zonder cupcakes ( voor de kinderen ) of ik daar wijs uit kon en dat wilde maken.... Tuurlijk. Heb er dit van gemaakt en toen  ze het zag zei ze dit had ik niet verwacht maar eigenlijk is het precies zoals ik wilde ! Klant happy, ik happy  :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DSJGVD3B-D.jpg

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

2

Re: Een twijfelachtige klant

O, wauw wat mooi zeg! Klassiek en toch modern heel stijlvol!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

totaal niet mijn smaak, maar wel erg mooi uitgevoerd!

Knap dat je met zo weinig info toch zo'n taart weet te maken.

Proost!

4

Dit is echt zo'n verhaal waar ik onwijze jeuk van zou krijgen...ik ben zelf een weegschaal (wikken en wegen  :D ) en ik zou me geen raad weten met deze dame (en haar wensen) :/ ......

Dus bij deze... :thumb:  super gedaan!

Groetjes, Angela

5

Oh vindt ik heel erg mooi dit!! Heb je die bloemen allemaal uitgestoken?

••   Leef je leven zoals je hem in je dromen droomt   ••
    hayallerini rüyalarında yapmak gibi bir hayat yaşamak

6

Gulay schreef:

Yep met JEM Briar Rose Cutwork Embroidery Cutter set/3
[108SD005]
€ 4,50  uit de winkel hier. Heb hem al een hele tijd maar nog nooit gebruikt. Meteen dat deze mevr het had over "kant, maar niet van die ouwerwetse" moest ik aan deze uitsteker denken  :)

7

movin schreef:
Gulay schreef:

[108SD005]
€ 4,50  uit de winkel hier. Heb hem al een hele tijd maar nog nooit gebruikt. Meteen dat deze mevr het had over "kant, maar niet van die ouwerwetse" moest ik aan deze uitsteker denken  :)

Als ex-Oisterwijkse die af en toe nog in Oisterwijk komt: welke winkel en waar zit ie??  :D (als ik vragen mag  :o  )

8

Maxii schreef:
movin schreef:
Gulay schreef:

[108SD005]

Als ex-Oisterwijkse die af en toe nog in Oisterwijk komt: welke winkel en waar zit ie??  :D (als ik vragen mag  :o  )

Bedoel de leukste taarten shop  :thumb: . Dus je hoeft er de deur niet voor uit hahaha

9

hahaha oke..daar gaat mijn excuus om weer eens naar oisterwijk af te zakken...