1

Onderwerp: smaakstoffen Orchard Cake Tools

Hallo,

Ik kreeg laatst de tip om smaakstoffen te bestellen bij Orchard Cake Tools. Hier zijn ze een stuk goedkoper dan die van patidess.
Ik heb mogen ruiken aan een van de smaakstoffen en er kwam wel een hele lekkere geur vanaf. (bosbessen) maar weet niet of ze dan ook lekker smaken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hopelijk kan iemand me helpen!
Alvast bedankt.

2

Re: smaakstoffen Orchard Cake Tools

bedoel je dan in Engeland bestellen? dan heb je toch hoge verzendkosten erbij? :think:

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

ze hebben ook een nederlandse site. De verzendkosten zijn iid wel wat hoog namelijk 8 euro. Daar in tegen betaal je wel maar 3,65 per 50 ml. (65 gr)

Mij werd vertelt dat deze smaakstoffen te vergelijken waren met LorAnn. Deze gebruik ik nu en ik betaal daar 1.75 per 4 ml + 3.95 verzendkosten. Dus ik zou dan een stuk goedkoper uit zijn.

Ik weet alleen niet wat het grote verschil is tussen deze en bijvoorbeeld Patidess die weer een stuk goedkoper is.

4

van lorann heb je maar 2 of 3 druppels nodig in de botercreme bijvoorbeeld.
van patidess 2 volle theelepels. je doet dus veel langer met zo'n miniflesje lorann als met een potje patidess.

5

je gaat inderdaad moeten kijken hoeveel je nodig hebt van de verschillende smaakstoffen, dat kan per merk erg verschillen en dan kan het goedkope toch nog duurder uitvallen.
Ik heb geen ervaring met die orchard cake tools

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

Orchard Cake Tools heette eerst Het Suikeratelier. Het Suikeratelier heeft Orchard overgenomen en heeft als 'gezamenlijke' naam nu Orchard Cake Tools aangenomen.

Niks engs, vreemds of wát dan ook aan....................... gewoon het oude, vertrouwde Suikeratelier.

een kennis van mij gebruikt ze al jaren en is er heel tevreden over. Je hebt er maar heel weinig van nodig omdat het heel geconcentreerd is.
Ik wilde hier even kijken of er nog meer mensen waren die er ervaring mee hadden voor ik ze zou bestellen. Geeft toch een beter beeld dan van 1 persoon