1

Onderwerp: Lief! Cupcakes

Goedenavond,

Ik heb een opdracht binnen gekregen voor het maken van 24 Lief cupcakejes, maar ik kan hier helemaal niks over vinden op internet.

Ik kan de cupcakes wel bekleden met roze en blauwe marsepein en daarop letters met de tekst Lief.

Maar het met Lief is natuurlijk ook van de ruitjes, stipjes etc en ik weet echt niet hoe ik dat na kan maken.

Heeft er iemand al ervaring hier mee? Of voorbeelden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,

2 Laatst bewerkt door Knollie (24-01-2012 20:52)

Re: Lief! Cupcakes

Ruitjes dekentjes worden vaak gebruikt bij geboorte taartjes, kun je ook doen voor je cuppies maar dan inniminnie blokjes?

En dan hartje met een klein hartje erin?
Ik noem maar even wat hoor.

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

3

Knollie schreef:

Ruitjes dekentjes worden vaak gebruikt bij geboorte taartjes, kun je ook doen voor je cuppies maar dan inniminnie blokjes?

Groetjes Knollie

Klinkt al leuk! Ik dacht zelf nog om de cupcakes met gekleurde marsepein te bekleden en daarop witte stippen te doen. Ik kan ook de tekst lief erop doen.

Bedankt alvast

4

Als je even op google zoekt op lief dan krijg je bovenaan al de site van lief lifestyle onder het kopje lifestyle zie je genoeg inspiratie dat naar mijn idee wel makkelijk na te maken is.
Streepjes met sugargun uitpersen even freubelen met het lint en 1 groot en 1 kleiner rondje hartje er op en klaar ben je al.

Ik wens je heel veel succes en ben benieuwd naar je resultaat!

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

5

Knollie schreef:

Groetjes Knollie

Om te beginnen is een lekker knalkleurtje al leuk inderdaad.
Denk aan limegroen, blauw, rood of rose?!

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

6

En wat is het geworden?
Ben nieuwsgierig.

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!