Onderwerp: Stapels van Januari
Eerlijk verdeeld was het deze maand, 2 meidenstapels en 2 jongensstapels 
Dit vind ik altijd heerlijke stapels, lekker roze en veel glitter...daar kan ik mijn creativiteit wel in kwijt! Weer mijn ontwerp van de kroon kunnen gebruiken, heb hem dit keer iets anders gemaakt.

Toen kwam er een legostapel aan. Bovenop moest een 4 komen, verder mocht ik het zelf weten. Tsja..zo'n 4 blijft op één 'poot' natuurlijk nooit staan, dus toen kwam mijn man met het idee om er een legomannetje onder te zetten. Volgens mij mijn kleinste boetseerseltje ooit!

Tsja, en ook onder Bumba kwam ik deze maand niet uit. Maar wat vond ik hem leuk op deze manier. Lekker in het roze. Eigenlijk voor het eerst ook gewerkt met een crimper (wat was ik bang...), maar ik vond het best goed gelukt!

En dan een taart die werd besteld door mensen uit Rotterdam (wij wonen in Terneuzen)! Ik vond het een groot compliment dat ze persé bij mij wilden bestellen. Ze wilde het aapje van haar zoontje graag bovenop de taart. Heel wat gedacht over hoe ik dat ging doen, hij moest namelijk ook nog eens de taart vasthouden. Uiteindelijk heb ik dit er van gemaakt. Wat waren die haartjes veel werk! Maar ben blij dat ik het op deze manier gedaan heb 

Bedankt voor het kijken, hoop dat je met plezier hebt gekeken!
én dochter - 21 januari 2014

)