Onderwerp: Snel help, help, help, help!

Hoi iedereen ik heb snel hulp nodig!
Ik heb namelijk voor het eerst een boltaartje gemaakt NIET met de repentechniek, (niet mn eerste boltaart maar wel mn eerste gebakken, grrrr) dus gewoon gebakken. Ik had weer te weinig mix en toen had ik weer nieuwe gemaakt met teveel water, en die ging toen de oven in maar die werd niet snel gaar, een heel GEDOE dus! Nou toen haalde ik hem eruit (bleef er natuurlijk weer een stuk zitten) toen was hij bol van onder, en boven. Toen sneed ik de onderkant eraf, waardoor de zijkanten eraf kwamen. toen legde ik de onderkant op de bovenkant, en mijn mini (super mislukte) tulbandje erop. Het was echt een super lelijk hoopje cake! wie kan me helpen? zal ik alles maar gewoon dicht en aan elkaar plakken? Opnieuw maken is geeeeen optie! :(

'' Make cakes, no war'' ♥

2

Re: Snel help, help, help, help!

Als je dichtbij woonde dan zou ik een nieuwe voor je bakken.
Tja, je kunt het proberen om alles tegen elkaar aan te plakken met botercrème.
Succes met deze puzzeltaart.  ;)

ja bedankt, ik ga gewoon de repentechniek proberen, maar ik heb geen tijd om een cake te bakken! heeft iemand ervaring met repentechniek met een gekochte cake van de ah? en hoelang moet ie dan in de koelkast? :/

4

ik heb de indruk dat het even helemaal is misgelopen. Even rustig ervoor gaan zitten en zien wat je er nog eventueel van vorm in kunt snijden en plakken met BC. hopelijk lukt het

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=103038

Ik weet niet of ik voor jou al te laat ben...ben bang van wel.

Ja zo maak ik hem altijd, ik kon nog snel 2 cakes halen bij de ah en het is helemaal goed gekomen! dank voor jullie snelle hulp! :thumb:

7

taartenbakstertje schreef:

Ja zo maak ik hem altijd, ik kon nog snel 2 cakes halen bij de ah en het is helemaal goed gekomen! dank voor jullie snelle hulp! :thumb:

ben blij voor je dat het goed is gekomen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

8

Fijn en  goed van je.