Re: Leonietje bedankt! Deze moet je even bekijken....
Wat een leukerd!!!
En deze ooievaar begrijpt tenminste hoe je moet puffen met een bevalling!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Leonietje bedankt! Deze moet je even bekijken....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een leukerd!!!
En deze ooievaar begrijpt tenminste hoe je moet puffen met een bevalling!
wow die is gaaf!!!! Mag ik hem opslaan?
Hahaaa die is leuk!!
Super!!!
Super!!!
Wat een ontzettend gave taart zeg! Echt super!
wow die is gaaf!!!! Mag ik hem opslaan?
Tuurlijk!! Leuk ook dat je het vraagt
Even omhoogscrollen voor de link naar het topic van Leonietje! Het origineel waar ik mijn inspiratie vandaan haalde
whaaaa, die is echt coooool!!! Gaaf joh!
Geweldig
Geweldig!!
Geweldig! Je hebt niks teveel gezegd
Haha! Wat een leukerd!
Whahaha, hij is super!!!
Ontzettend leuk!
ow wat leuk zeg! 'het Leonietje' zie je erin terug maar je hebt er een heel leuke eigen draai aan gegeven!
Wat een geweldige taart en wat mooi geboetseerd is weer eens wat anders dan de welbekende baby.
Deze is echt leuk en origineel zeg! Geweldig, die ooievaar die zo ligt uit te puffen van zware arbeid.
Wat een leukerd!
Geweldig! mag ik hem gebruiken voor mijn geboorte taart straks voor op het werk...? en dan wel in combinatie met pip studio
Geweldig! mag ik hem gebruiken voor mijn geboorte taart straks voor op het werk...? en dan wel in combinatie met pip studio
Tuurlijk! Ik ben zeer vereerd en heel benieuwd naar het resultaat
Ik vind deze taart echt super! Zo leuk bedacht... Ik zag hem telkens passeren in het fotovakje bovenaan de pagina! Dus ben ik hem maar eens gaan opzoeken.
Mag ik hem opslaan?
Ik vind deze taart echt super! Zo leuk bedacht... Ik zag hem telkens passeren in het fotovakje bovenaan de pagina! Dus ben ik hem maar eens gaan opzoeken.
Mag ik hem opslaan?
Tuurlijk! Leuk dat ik je kan inspireren!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Leonietje bedankt! Deze moet je even bekijken....