1 Laatst bewerkt door marieke84 (31-01-2012 20:31)

Onderwerp: Pot vol Valentijn

Hallo allemaal,

Ik ben weer even bezig geweest achter mijn computer en heb weer leuke labels gemaakt voor een Pot vol Koekjes en een Pot vol Brownies dit keer in valentijn-stijl.

Voor de Koekjes

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/potvollovekoekjes.png

Wil je deze labels downloaden klik dan hier.

En voor de Brownies

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/potvollovebrownies.png

Wil je deze labels downloaden klik dan hier.

Ik heb voor deze printable's gekozen voor een nieuwe manier voor jullie om te downloaden. Ik deed dit voorheen telkens via Scribd, maar om daar te kunnen downloaden moet je in het bezit zijn van een facebook-account en niet iedereen heeft dat ben ik achter gekomen. Dus ik ga het nu proberen via Google Docs, laat me even weten of jullie het fijner vinden om mijn printable’s via deze manier te downloaden. Als dit namelijk het geval is ga ik proberen om eerder gemaakte printable’s ook via Google Docs te delen met jullie.

De bovenstaande labels zijn alleen bedoeld voor persoonlijk gebruik, als je de potten te verkoop aanbied graag eigen labels gebruiken.

Ik hoop dat jullie de labels weer leuk vinden.

Groetjes

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: Pot vol Valentijn

:thumb: Bedankt voor het delen! Ik ga gelijk printen. Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

3

Theatje schreef:

Ging het downloaden makkelijk Thea? Want daar ben ik namelijk even nieuwsgierig naar.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

4

Ow wauw, jij bent echt goed bezig. Dank je wel!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Pooh schreef:

Ow wauw, jij bent echt goed bezig. Dank je wel!

Graag gedaan. Zal deze week ook nog cupcake-toppers plaatsen in valentijn-sfeer. Maar daarvoor moeten jullie nog heel even geduld hebben.

Groetjes Marieke

6

Marieke, heel leuk gedaan nu kan ik ze ook downloaden. :thumb:

Christine.

7

wauw, wat gaaf! Thanx voor het delen!!
Ik heb hem opgeslagen, gaat harstikke goed!

8

Super om te horen dat jullie ze goed kunnen downloaden. Ik zal de komende weken mijn "oude" printable's ook omzetten naar een kleiner formaat en dan ook bij mijn google docs pagina plaatsen en ik denk dat ik de linkjes ervan dan even plaats op mijn blog.

Maar super dat jullie ze goed kunnen downloaden.

Groetjes Marieke

9

marieke84 schreef:
Theatje schreef:

Ging het downloaden makkelijk Thea? Want daar ben ik namelijk even nieuwsgierig naar.

Groetjes Marieke

Ja hoor dat ging perfect!

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!