Onderwerp: Mijn versie van de bijna-koekjes pot!
Gemaakt om te trakteren in de klas. De bijnakoekjes pot. 
Het was een groot succes!
Bedankt voor het kijken. Grtjs Brigitte
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn versie van de bijna-koekjes pot!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt om te trakteren in de klas. De bijnakoekjes pot. 
Het was een groot succes!
Bedankt voor het kijken. Grtjs Brigitte
Onwijs leuk wat voor potjes heb je gebruikt?
Ziet er helemaal gezellig uit. mooie etiketten ook op de potten.
Dank je!
Dit is het middelste potje van HAK (volgens mij staat er 360 gr op).
Er kunnen 10 koekjes mee gemaakt worden.
grtjs.
Die etiketten waren gratis! Ongelofelijk hè? Bij vistaprint heb je heel vaak van die aanbiedingen.
grtjs.
zit al een poosje te zoeken naar een koekjespot recept met zoveel kleur er in.
mag ik je vragen voor het recept.
binnenkort moet ik iets organiseren met de meiden hier en vind dit wel een erg leuk idee.
Ziet er leuk uit. Op mijn blog (zie onderschrift) vind je ook het recept voor de pot vol koekjes en de pot vol brownies en door mij ontworpen etiketten erbij. Vind vooral de servetjes over de deksels erg leuk. Blond Amsterdam volgens mij of niet?
Groetjes Marieke
Ziet er leuk uit. Op mijn blog (zie onderschrift) vind je ook het recept voor de pot vol koekjes en de pot vol brownies en door mij ontworpen etiketten erbij. Vind vooral de servetjes over de deksels erg leuk. Blond Amsterdam volgens mij of niet?
Groetjes Marieke
dankje wel marieke
ben er erg blij mee.
vindt het een erg leuke tractatie voor na mijn dochters feestje mee te geven naar huis
wat leuk. mischiens een rare vraag, maar hoe wordt dit gebruikt .is het de bedoeling dat deze ingrediententegelijk worden toegevoegt en dan boter erbij ofzo.hoor het graag zie dat soort dingen wel eens vaker.
wat leuk. mischiens een rare vraag, maar hoe wordt dit gebruikt .is het de bedoeling dat deze ingrediententegelijk worden toegevoegt en dan boter erbij ofzo.hoor het graag zie dat soort dingen wel eens vaker.
Helemaal geen rare vraag hoor. In de potten zitten de droge ingrediënten voor in dit geval koekjes en deze leeg je dan in een kom en dan voeg je nog bij de koekjes ei en boter toe. Dit staat op bijvoorbeeld een etiket wat je op de pot plakt of eraan hangt.
En ik heb zelf hier op het forum de pot vol brownies geïntroduceerd en daar gaat alleen maar ei en olie bij. Dus eigenlijk moet je het zien als pakjes uit de supermarkt maar dan zelf gemaakt en veel leuker en lekkerder.
Groetjes Marieke
Ik had er nog nooit van gehoord, maar vind het helemaal leuk ! Er gaat voorlopig even geen pot meer naar de glasbak, bedankt !
nou bedankt marieke weer wat wijzer geworden haha. echt leuk idee.
groetjes coby.
coby schreef:wat leuk. mischiens een rare vraag, maar hoe wordt dit gebruikt .is het de bedoeling dat deze ingrediententegelijk worden toegevoegt en dan boter erbij ofzo.hoor het graag zie dat soort dingen wel eens vaker.
Helemaal geen rare vraag hoor. In de potten zitten de droge ingrediënten voor in dit geval koekjes en deze leeg je dan in een kom en dan voeg je nog bij de koekjes ei en boter toe. Dit staat op bijvoorbeeld een etiket wat je op de pot plakt of eraan hangt.
En ik heb zelf hier op het forum de pot vol brownies geïntroduceerd en daar gaat alleen maar ei en olie bij. Dus eigenlijk moet je het zien als pakjes uit de supermarkt maar dan zelf gemaakt en veel leuker en lekkerder.
Groetjes Marieke
weet je ook zo welk maat bakblik je dan gebruikt voor de brownies.
en mijn zus had er over of het twee soorten basterdsuiker is of de witte gewoon kristal suiker!
nogmaals ben er heel blij mee.
@Marieke: je blog/ site is geweldig.
en je etiketten zijn prachtig. Zit alleen wel een schrijf fout in en daarom gebruik ik ze helaas niet.
Wellicht aan te passen..??
Er staat 'enigste' en dat zou 'enige' moeten zijn.
En deze pot van Brigitte ziet er super uit!
Heb je de ingrediënten hoeveelheden aangepast..?
Gr, Miriam
@Marieke: je blog/ site is geweldig.
en je etiketten zijn prachtig. Zit alleen wel een schrijf fout in en daarom gebruik ik ze helaas niet.
Wellicht aan te passen..??Er staat 'enigste' en dat zou 'enige' moeten zijn.
En deze pot van Brigitte ziet er super uit!
Heb je de ingrediënten hoeveelheden aangepast..?Gr, Miriam
Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog.
Ik ga alleen niet in de printable's die ik heb gemaakt de "schrijf fout" aanpassen want het gedeelte waar de "schrijf fout" staat komt niet op de pot terecht en het zou mij technisch gezien aardig wat moeite kosten om dat bij alle etiketten te veranderen, ik zal er wel in de toekomst rekening mee houden.
Maar je kan ze gewoon gebruiken hoor want dat gedeelte komt niet op de pot. Dat is in elk geval niet mijn bedoeling.
Groet,
Marieke
2x is niet nodig 
marieke84 schreef:coby schreef:wat leuk. mischiens een rare vraag, maar hoe wordt dit gebruikt .is het de bedoeling dat deze ingrediententegelijk worden toegevoegt en dan boter erbij ofzo.hoor het graag zie dat soort dingen wel eens vaker.
Groetjes Marieke
weet je ook zo welk maat bakblik je dan gebruikt voor de brownies.
en mijn zus had er over of het twee soorten basterdsuiker is of de witte gewoon kristal suiker!
nogmaals ben er heel blij mee.
Hoi Hoi,
Het bakblik wat ik altijd gebruik is er een van de ikea (deze) en als suiker gebruik ik in beide potten altijd witte basterdsuiker. En bij de brownies zou je 1 laagje bruine bastersuiker ook nog kunnen vervangen door 1 laagje lichtbruine basterdsuiker voor de variatie in kleur.
Groetjes Marieke
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik heb inderdaad de maten aangepast aan het kleine potje en het servetje is inderdaad van Blond!
Hier komt het recept nog een keer!
Dit is dus voor een klein potje Hak (360 gr staat er op)
60 gr bloem
1/3 theelepel bakpoeder
1/3 theelepel baking soda
snufje zout
1/3 theelepel vanillesuiker
25 gr havermout
45 gr m&m's
35 gr bruine suiker
35 gr donkerbruine suiker
19 gr noten
potje aftoppen met chocoladestukjes.
Er moet dan ongeveer 17 gr geklopt ei bij (1/3)
en 40 gr zachtgemaakte boter.
oven op 180 graden voor 10 minuten.
Bij mij zijn ze heerlijk bros en nog een beetje zacht aan de binnenkant.
Het komt ook allemaal niet zo heel nauw hoor!
Onwijs leuk!!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn versie van de bijna-koekjes pot!