Re: en voorlopig even de laatste....

Dit is zooo mooi, echt onwijs goed :thumb:  :thumb:

27 Laatst bewerkt door SweetForYourSweet (29-01-2012 21:35)

wauw....deze is echt heel erg mooi/leuk/kitsch. Ben er weg van :)  :)
(ga even kijken of en wanneer je in de buurt bent...krijg hier echt zijn in  :Y  )

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

28

ook deze is weer ubercool!!! neem je nou al die voorbeelden mee tijdens je workshops?  O-) leuk leuk leuk!!! pas ik nog wel op de achterbank 26 feb?  :lol:

Waar is de taart? :) Echt onwijs prachtig!

30

waaauuuuwwww, alweer zoiets moois. Hier kan ik echt naar blijven kijken. Echt prachtig!!!

31

Heel mooi, kunstig, lekker kitsch! :Y  :Y

Enne, ik wil je mijn adres wel geven, stuur 't naar me op, kan je t nog een keer gaan maken!!haha!! Ik heb nog wel een plekje hoor! ;)  ;)

32

Prachtig!!  :Y

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

33

Eline25 schreef:

ook deze is weer ubercool!!! neem je nou al die voorbeelden mee tijdens je workshops?  O-) leuk leuk leuk!!! pas ik nog wel op de achterbank 26 feb?  :lol:

Ja ik ben wel van plan om ze mee te nemen naar de workshops, hoop dat ze het overleven, bij de laatste workshop is er al een kop en schotel gesneuveld en geloof me, het is net echt porselein als het kapot valt ;-)
en ja hoor je past er nog wel tussen, anders neem ik gewoon de dakkoffer mee, lekker dekbedje erin... :lol:  :lol:

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

34

schitterend, niet te onderschijden van een echt servies.mijn mond is een paar keer van verbazing/wauw opengevallen

35

Wat een mooi plaatje weer zo, en zo mooi op de foto gezet
Echt prachtig  :thumb:

36

Zo ongelooflijk mooi! Ik wil dit ook wel eens proberen te maken. Welke bakvorm gebruik je?

Gr. Diane

37

Pienemien schreef:
Eline25 schreef:

Ja ik ben wel van plan om ze mee te nemen naar de workshops, hoop dat ze het overleven, bij de laatste workshop is er al een kop en schotel gesneuveld en geloof me, het is net echt porselein als het kapot valt ;-)
en ja hoor je past er nog wel tussen, anders neem ik gewoon de dakkoffer mee, lekker dekbedje erin... :lol:  :lol:

Hahahaha! Dat lijkt me heeeeerlijk uitgerust aankomen!! :lol: Ik heb vandaag een pioenroos laten vallen, en das ook net een echte bloem, uhhh porselein, wat stuk valt! doh!! bloemblaadjes everywhere.... Ik mag morgen trouwens wel rap aan het opruimen, want heb vandaag een taartje gemaakt, en het is een CHAOS in m'n ateliertje! Haha!

38

WAAAUWWWWWIEEE!!!! meer heb ik niet te zeggen

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

39

jammer dat je niet naar Rotterdam komt de komende tijd :(

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

40

Heerlijk, wat een plaatje!
Die ga ik ook snel eens proberen te maken.
Als je hem van echte cake maakt begin je zeker met een basis van twee halve bollen, of niet? Of is dat ook een geheimpje dat je niet kan verklappen?  :x

41

I'm in love! :o

42

Ik, stom kieken, was aan't scrollen tot de taart kwam, bleek het dit te zijn :lol:  Da's toch precies echt he!! Ongelooflijk mooi gemaakt! Petje af hoor! :thumb:

43

Wauw! Wat mooi!