Re: en voorlopig even de laatste....
Dit is zooo mooi, echt onwijs goed
https://www.facebook.com/OnsBoekTheMakingOf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » en voorlopig even de laatste....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is zooo mooi, echt onwijs goed
wauw....deze is echt heel erg mooi/leuk/kitsch. Ben er weg van
(ga even kijken of en wanneer je in de buurt bent...krijg hier echt zijn in )
ook deze is weer ubercool!!! neem je nou al die voorbeelden mee tijdens je workshops? leuk leuk leuk!!! pas ik nog wel op de achterbank 26 feb?
Waar is de taart? Echt onwijs prachtig!
waaauuuuwwww, alweer zoiets moois. Hier kan ik echt naar blijven kijken. Echt prachtig!!!
Heel mooi, kunstig, lekker kitsch!
Enne, ik wil je mijn adres wel geven, stuur 't naar me op, kan je t nog een keer gaan maken!!haha!! Ik heb nog wel een plekje hoor!
Prachtig!!
ook deze is weer ubercool!!! neem je nou al die voorbeelden mee tijdens je workshops? leuk leuk leuk!!! pas ik nog wel op de achterbank 26 feb?
Ja ik ben wel van plan om ze mee te nemen naar de workshops, hoop dat ze het overleven, bij de laatste workshop is er al een kop en schotel gesneuveld en geloof me, het is net echt porselein als het kapot valt
en ja hoor je past er nog wel tussen, anders neem ik gewoon de dakkoffer mee, lekker dekbedje erin...
schitterend, niet te onderschijden van een echt servies.mijn mond is een paar keer van verbazing/wauw opengevallen
Wat een mooi plaatje weer zo, en zo mooi op de foto gezet
Echt prachtig
Zo ongelooflijk mooi! Ik wil dit ook wel eens proberen te maken. Welke bakvorm gebruik je?
Gr. Diane
Eline25 schreef:ook deze is weer ubercool!!! neem je nou al die voorbeelden mee tijdens je workshops? leuk leuk leuk!!! pas ik nog wel op de achterbank 26 feb?
Ja ik ben wel van plan om ze mee te nemen naar de workshops, hoop dat ze het overleven, bij de laatste workshop is er al een kop en schotel gesneuveld en geloof me, het is net echt porselein als het kapot valt
en ja hoor je past er nog wel tussen, anders neem ik gewoon de dakkoffer mee, lekker dekbedje erin...
Hahahaha! Dat lijkt me heeeeerlijk uitgerust aankomen!! Ik heb vandaag een pioenroos laten vallen, en das ook net een echte bloem, uhhh porselein, wat stuk valt! doh!! bloemblaadjes everywhere.... Ik mag morgen trouwens wel rap aan het opruimen, want heb vandaag een taartje gemaakt, en het is een CHAOS in m'n ateliertje! Haha!
WAAAUWWWWWIEEE!!!! meer heb ik niet te zeggen
jammer dat je niet naar Rotterdam komt de komende tijd
Heerlijk, wat een plaatje!
Die ga ik ook snel eens proberen te maken.
Als je hem van echte cake maakt begin je zeker met een basis van twee halve bollen, of niet? Of is dat ook een geheimpje dat je niet kan verklappen?
I'm in love!
Ik, stom kieken, was aan't scrollen tot de taart kwam, bleek het dit te zijn Da's toch precies echt he!! Ongelooflijk mooi gemaakt! Petje af hoor!
Wauw! Wat mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » en voorlopig even de laatste....