1

Onderwerp: Cakepops

Een poos geleden heb ik voor het eerst cakepops gemaakt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4E43BIDF-D.jpg
Gewone cake, gemengd met driekwart bakje mascarpone en candymelts gebruikt.

Daarna heb ik voor mijn belijdenisdienst cakepops gemaakt in de vorm van hartjes en visjes. Voor iedereen die belijdenis deed een hartje en visje.
Witte chocoladedrops voor gebruikt, wat een ramp was dat! Werd nauwelijks hard!

Niet zo'n hele duidelijke foto. Had ze al ingepakt en moest toen nog een foto maken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-E4EWG8DJ-D.jpg

Re: Cakepops

Leuk idee en wat een goede keus heb je gemaakt. Gefeliciteerd

3

Ooooh leuke foto die eerste....
Lekker fleurig zeg.

4

Euh, Wat is een belijdenis?  :think:

5

mariep schreef:

Euh, Wat is een belijdenis?  :think:

Ik ben als kind gedoopt in de kerk en door belijdenis te doen, laat ik aan de gemeente weten dat ik zelf ook voor God kies.

6

Nooit van gehoord... Tot welke kerk hoort dit en doe je dat als volwassene?

7

Wat een mooi idee.
En gefeliciteerd met je belijdenis. Hoop dat het een mooie dienst was.

Gefeliciteerd met je belijdenis! Dapper dat je zo'n keuze durft te maken in een tijd dat het geloof onder vuur ligt en het instituut kerk waar mogelijk beschimpt...
En wat een leuk idee om cakepops te maken voor die gebeurtenis.

Mariep:
De kerken waar Belijdenis als getuigenis van het geloof wordt gezien zijn PKN, Hervormd en Gereformeerd (alle soorten)
De hele kerkelijke wereld is nogal ingewikkeld (veel stromingen en overtuigingen) en bijna elke kerk heeft zijn eigen gebruiken.

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

9

Ja, inderdaad ingewikkeld en ik begrijp die woorden als Hervormd en Gereformeerd niet, denk dat het hier bij ons in België niet is. Niet dat wij fier kunnen zijn op onze katholieke kerk, maar toch fijn dat iemand voor zijn geloof durft uitkomen.