Onderwerp: zomaar wat roosjes

http://www.ritaart.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » zomaar wat roosjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

wat een lieve taartjes en een erg leuk/mooi idee 
Bedankt, maar het is geen stapel hoor :-) zijn 3 kleine kegels
en hoe heb je die gemaakt dan?????
how-to please.

Ik had 3 kegels van ong 10 cm hoog. Je maakt van de bovenkant een roos waarbij je lange rozenblaadjes maakt zodat die de onderkant van de kegel ook bedekken. Een how to van rozen zelf is denk ik hier op dit forum ook wel te vinden.
Als de roos klaar is kun je de rest van de kegel versieren zoals je zelf wilt.
Ik had 3 kegels van ong 10 cm hoog. Je maakt van de bovenkant een roos waarbij je lange rozenblaadjes maakt zodat die de onderkant van de kegel ook bedekken. Een how to van rozen zelf is denk ik hier op dit forum ook wel te vinden.
Als de roos klaar is kun je de rest van de kegel versieren zoals je zelf wilt.
Aha...en die kegeltjes heb je die gewoon in die vorm gesneden of heb je daar een bakvormpje voor?
Ben wel erg nieuwsgierig he? 
Of zijn ze helemaal van fondant? 
wat een leuke taartjes, die sla ik op als je dat goed vind 
Wat een leuk idee, mooi gedaan!
wat een leuke taartjes, die sla ik op als je dat goed vind
prima hoor :-)
ritaischeerful schreef:Ik had 3 kegels van ong 10 cm hoog. Je maakt van de bovenkant een roos waarbij je lange rozenblaadjes maakt zodat die de onderkant van de kegel ook bedekken. Een how to van rozen zelf is denk ik hier op dit forum ook wel te vinden.
Als de roos klaar is kun je de rest van de kegel versieren zoals je zelf wilt.Aha...en die kegeltjes heb je die gewoon in die vorm gesneden of heb je daar een bakvormpje voor?
Ben wel erg nieuwsgierig he?
Of zijn ze helemaal van fondant?
Dit zijn piepschuimen vormen, maar ik denk dat je ze ook makkelijk vuit cake kan snijden. Andere mogelijkheid is een gewoon bolvormpje en daar eerst een punt van fondant of marsepein op maken, waarna je er de roos op kunt maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » zomaar wat roosjes