1

Onderwerp: 1ste keer verven

Gisteren een nieuwe reliëfmat gekocht ( eigenlijk gekregen van mn man want ik vond m te duur ) en vandaag uitgeprobeerd. ook maar meteen geprobeerd of ik kan verven, maar ik moet wel een nieuwe leesbril halen  :) Ik zit toch wel vaak buiten de lijntjes.
http://i1034.photobucket.com/albums/a424/verwendys/422689_2262623183947_1799490122_1488996_1341688913_n.jpg

2

Re: 1ste keer verven

Erg leuk geworden, Jammer van die andere 99 kijkers, dat ze niet even zeggen wat ze ervan vinden.....

Maar ik vind het erg goed gelukt hoor!!!

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

3

Leuk!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Super leuk effect zo met die extra bloemetjes aan de zijkant!

5

Ik vind het zeker leuk geworden.
Wil zelf ook een keer proberen te verven, maar weet eigenlijk niet precies hoe en wat...durf het mss nog niet aan...

6

Ziet er leuk uit.

7

Cinneke schreef:

Erg leuk geworden, Jammer van die andere 99 kijkers, dat ze niet even zeggen wat ze ervan vinden.....

Maar ik vind het erg goed gelukt hoor!!!

Hahaha erg lief van je en idd als ik ergens kijk laat ik ook een reactie achter, das wel zo leuk  :P

@kaat
Ik ben ook gewoon maar begonnen  :D en moet nog vaak proberen maar das toch ook het leukste ervan

leuk gedaan!

9

ziet er leuk uit.
leuk hoor zo'n kado. :Y
buiten de lijntjes zie ik niks van  :)

en idd een reactie krijgen is heel leuk.

10

Leuk idee om dIe bloemetjes in te kleuren, ga ik ook eens proberen. Thanx voor de inspiratie!

11

Heel leuk idee!

Zoete groetjes, Inti

12

Super leuk.. :thumb:

13

Leuk! En zoals al een paar keer gezegd leuk effect zo die bloemetjes er op!

Wat lief! Zowel t cadeautje als de taart.
Volgens mij moet ik dan ook een bril aanschaffen. Ik zie niets buiten de lijntjes...

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

15

Leuk gedaan! Als ik dit zie vraag ik me altijd af waarom ik mijn matje eigenlijk nooit gebruik.... :lol:

Groetjes Jolanda

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

16

leuk gedaan. smeer je die mat ook eerst nog in met vet of spray?

17

leuk gedaan en idd een reactie krijgen word altijd gewaardeerd :)
moet dit moois ook maar eens gaan proberen.

18

Oh wat leuk dat m'n probeerseltje zo veel reacties veroorzaakt
Ik heb niks op de mat gesmeerd, niet eens
aan gedacht :-)

19

Oh wat leuk dat m'n probeerseltje zo veel reacties veroorzaakt
Ik heb niks op de mat gesmeerd, niet eens
aan gedacht :-)

20

Leuk dat verven daar heb ik op deze manier nog niet aan gedacht en idd ook ik vindt die matten erg duur. Ik kom ook uit Oss en misschien eens leuk om met elkaar contact op te nemen of zo.

Groetjes Els

21

Wat leuk zeg! vind het verven zelf ook eng... hahah begin net te kijken, dus ga maar eerst de andere dingen uitproberen.

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

22

echt leuk, wil ook graag zo een mat hebben, vind hem eigenlijk ook wel best duur. zal toch ook maar eens mijn man aankijken.

23

Kaat75 schreef:

Ik vind het zeker leuk geworden.
Wil zelf ook een keer proberen te verven, maar weet eigenlijk niet precies hoe en wat...durf het mss nog niet aan...

Ik heb precies hetzelfde, dus ik vind het knap van je om gewoon te beginnen, ik vind het dan ook een geslaagde poging. Leuk om te zien zo met die bloemetjes.

Groetjes van Cora

24

Dank je wel voor al de reacties, en Manoa ik ben ook nog maar pas begonnen hoor. Dit was mn 6de of 7de taartje pas. Maar als je er gewoon aan begint komt het wel goed. En zo niet dan heb je toch weer iets geleerd, al is het maar dat je het de volgende keer anders moet doen  :D

@ Els gezellig dat je ook uit Oss komt, Misschien een keer ideetjes uitwisselen tijdens een freubelavond?