Onderwerp: Poes gemaakt op taart
Gisteren overdag de taart gebakken gevuld en afgesmeerd. ´s Avonds samen met mijn vrouw de taart bekleed en versierd.
Omdat het een speciale taart moest worden voor onze lieve vriendin hebben een taart voor haar gemaakt.
Hij is gevuld met een frisse vruchten compote gemaakt in mousse vorm. De poes is gepuzzeld ondanks dat het heel leuk was om het samen te doen met mijn vrouw kwam ik wel wat dingetjes tegen die ik vorige keer niet had. Mijn fondant bleef helemaal plakken steeds aan mijn blad terwijl ik hetzelfde had gedaan als de vorige keer heb ook veel poedersuiker op het blad gedaan want na 3x overnieuw doen werd ik een beetje verdrietig.
Toen moest hij nog op de taart dat mislukte ook zodra ik hem wilde optillen scheurde hij
mede ook omdat hij dus weer geplakt zat aan het blad. Na wat zoekwerk met ons snijplank eronder schuiven hebben we hem eindelijk op de taart gekregen. Toen afgewerkt maar mijn hoeken liepen naar beneden dat was wel jammer maar oke een vierkante taart is niet makkelijk.
We zijn nog het meeste blij met onze vriendin haar reactie ze wilde hem niet aansnijden ze vond hem zo mooi
Iedereen vond hem heerlijk dus daar doe je het voor

Bedankt voor het kijken