1

Onderwerp: mijn allereerste fondant taart

Ok, met samengeknepen billen post ik mijn allereerste fondant taart.
Gisteravond met een vriendin maar eens proberen of het ons lukt.
En ik moet zeggen dat ik trots ben op het resultaat, helemaal voor de eerste keer.
Maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MEUE6TXL-D.jpg

Re: mijn allereerste fondant taart

Haha spannend is dat he, je eerste taart posten :) Ik vind 'm zeer geslaagd! Leuk geworden!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

3 Laatst bewerkt door Ageeth75 (28-01-2012 15:48)

MissCake schreef:

Haha spannend is dat he, je eerste taart posten :) Ik vind 'm zeer geslaagd! Leuk geworden!

Ja dat kun je wel zeggen ja. Als je al die prachtige taarten ziet denk ik jeetje er kan nog heel wat aan verbeterd worden.
Omdat het de eerste keer is hebben we maar drie kleuren fondant ter beschikking. Wilde ook niet al te overdreven beginnen en allerlei dure spullen aanschaffen. :x

Hier de taart nog van de zijkant.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HC8OISB3-D.jpg

4

Ziet er goed uit hoor!

5

Bedankt voor de complimenten.
Ik ga met valentijn een ronde taart met rode fondant erop maken en dan bekleden met witte hartjes en bloemetjes, voor Maarten.
De kinderen gaan mij helpen met het versieren.
Ik wil hem dan vullen met banketbakkersroom

6

Banketbakkersroom is lekker! Ik vind het zelf nog lekkerder in combinatie met jam of vlaaifruit ofzo!

Erg leuk voor een eerste poging!

Sweet as sugar and everything nice

7

Kelly87 schreef:

Banketbakkersroom is lekker! Ik vind het zelf nog lekkerder in combinatie met jam of vlaaifruit ofzo!

Erg leuk voor een eerste poging!

ok bedankt voor de tip. ik zal eens kijken of ik het ga combineren met jam. Misschien iets van frambozenjam of zo. :9

Ik vind hem mooi voor een eerste taart hoor, ik heb zelf nog niet het lef om mijn taarten te posten, dus ik bewonder je moed!

Groetjes van Cora

9

zeeuwsmeisje schreef:

Ik vind hem mooi voor een eerste taart hoor, ik heb zelf nog niet het lef om mijn taarten te posten, dus ik bewonder je moed!

Groetjes van Cora

Dat maakt mij natuurlijk erg nieuwsgierig dus kom toch maar op met die foto. :)