Onderwerp: Eyo!!
Voor Britt mocht ik een K3 taart maken afgelopen weekeind. Het leek me wel leuk om wat met de kleuren van de nieuwe CD te doen.

Bedankt voor het kijken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eyo!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Britt mocht ik een K3 taart maken afgelopen weekeind. Het leek me wel leuk om wat met de kleuren van de nieuwe CD te doen.

Bedankt voor het kijken.
Heel leuk!!!!
Direct inspiratie voor een taart die ik moet maken voor een vriendin van mijn dochter. Ze wordt 5.
En zelf hebben we sinds gisteren de nieuwe cd in huis. Leuk liedje he, EYO!
Superleuk!!
wat een originele K3 taart...LEUK!!
Een ontzettend leuke taart!!
Mooi zeg! Hoe heb je die letters gemaakt?
Briljant idee, de kleuren van de nieuwe cd, eindelijk een alternatief voor de regenboogkleuren inderdaad als ik nog eens een aanvraag krijg. En mooi gemaakt trouwens !!
Heel leuk gedaan!
wat een leuke taart. welke kleur geel is er gebruikt en waar zijn die ouwel plaatjes te bestellen?
Mooie kleurencombi! Welke zijn t als ik vragen mag?
prachtig!(Y)
Helemaal geweldig! Sla hem op voor inspiratie 
Bedankt allemaal voor de complimenten!!!
Mooi zeg! Hoe heb je die letters gemaakt?
De letters zijn gewoon uitgestoken. Ik vind het altijd jammer dat ik de hoofdletters nog niet heb, die staan nog op mijn verlanglijstje.
Het zijn de Clikstix GROOVY letters.
wat een leuke taart. welke kleur geel is er gebruikt en waar zijn die ouwel plaatjes te bestellen?
Ik heb in eerste instantie diverse kleine stukjes geel gemaakt en die goud gedust om te kijken wat mij het mooiste leek. Uiteindelijk is het geel/oranje geworden. Even een beetje experimenteren dus.
Ik heb de ouwel plaatjes online geshopt, foto's gezocht, doorgemaild en deze zijn eruit gekomen.
Mooie kleurencombi! Welke zijn t als ik vragen mag?
Volgens mij heb ik hier de SkyBlue gebruikt en het goud gedaan zoals ik hierboven al schreef.
Mooi! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eyo!!