Onderwerp: Erotische taart maken.
Ik wist niet waar ik het moest vragen, maar bakken en bekleden leek mij een betere topic, en zal daarop mijn vraag netter formuleren
Ik wil dus proberen de torso van een vrouw te maken voor de verjaardag van mijn man, 9 feb.
Hoe maken jullie deze taart? bakken jullie de borsten apart of echt uit de losse pols snijden of dergelijke?
En zo ja als jullie het zo bakken, waarmee en hoe?
En uit de losse pols hoe doen jullie dat dan?
Ik zit namelijk als veelste moeilijk te denken, waardoor ik beetje het padje kwijt raak
De torso zelf maak ik niet heel groot zolang het maar niet lijkt op zwevende borsten. dus een klein beetje hou vast zeg maar.
Ik heb el een 4 kant bakblik geregeld en zal uiteraard niet de hele cake nodig hebben.
En wat vinden jullie fijner werken daar in, fondant of marsepein. Ik vind op zich beide wel lekker werken, maar vind fondant mooier van structuur, klopt dat??
En als jullie de taart gaan bekleden, waar leggen jullie dit op? op een snijplank of dergelijke waar hij op kan blijven rusten??
Het zijn wat vragen, maar dit wordt voor mij een uitdaging en graag de vraagtekens weg wil kunnen strepen
Thanxx alvast voor de moeite.