1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (29-01-2012 16:08)

Onderwerp: klein stapeltaartje welke met allemaal voor mij nieuwe spullen ;)

o.a. nieuwe bakpannen 10 en 15 cm waarop ik mijzelf maar eens getrakeerd heb. verder zijn alle vormen gemaakt met mijn eigen gemaakte silli creations mallen, behalve de border. de border is gemaakt met een mold van first impressions welke ik afgelopen donderdag van Mirjana gekregen heb. (mirche hier op het forum) oe en ook weer eens even mijn roosjes geoefend ;)

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/400468_231184010299835_100002247126343_527899_1324706345_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/399814_231183956966507_100002247126343_527897_1681995935_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/417020_231183986966504_100002247126343_527898_454864800_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2 Laatst bewerkt door Biggeltaart (29-01-2012 16:08)

Re: klein stapeltaartje welke met allemaal voor mij nieuwe spullen ;)

Mooi hoor! En was het nodig dat je de roosjes weer eens ging oefenen?

Beautiful as usual :) :) :)

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

4

Haha, ik zag het taartje en dacht.. het lijkt veel op de stijl van kwebbeltje! Tja.. en toen zag ik pas wie hem gepost had!

Weer heel erg mooi gemaakt! Ik vind je taarten helemaal geweldig, maar steeds als ik zelf denk, zo'n taart ga ik ook proberen zo stijlvol, wordt het toch altijd een taartje in cartoonstijl! Toch maar eens wat mallen vragen voor mijn verjaardag, want denk niet dat zelf mallen maken mij lukt ;)

5

Mooi taartje weer  :Y ...maar ben ook helemaal weg van je taartplateau      :)   ...echt geweldig  :thumb:
Ben ook met de roosjes aan het oefenen maar wil nog niet erg lukken...dusse...als je nog tips hebt..altijd welkom  :D

Overtreft deze je mooiste stapel ooit? prachtig, zoals al jouw taarten!

7 Laatst bewerkt door kwebbeltje (29-01-2012 17:11)

djehr schreef:

Mooi taartje weer  :Y ...maar ben ook helemaal weg van je taartplateau      :)   ...echt geweldig  :thumb:
Ben ook met de roosjes aan het oefenen maar wil nog niet erg lukken...dusse...als je nog tips hebt..altijd welkom  :D

speciaal voor djehr  :D
up side down  :lol:  :Y  :shh:
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/405244_231239876960915_100002247126343_528243_645779706_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Mag ik er nog iets over vragen? Meet je alles in cm's eerst uit waar alles komt? Dit zou mij schaal 1:'t oog nooit lukken, maar jouw symetrie geef veel rust voor het oog!

9

nee, ik meet niet uit, ik kijk altijd op het oog, dat is voor mij veel sneller  ;)

10

wat een knapperd :D

Smart critiques, Stupid creates

11

Geweldig!

kwebbeltje schreef:

nee, ik meet niet uit, ik kijk altijd op het oog, dat is voor mij veel sneller  ;)

Goed zeg! maar je bent ook zeer ervaren natuurlijk.....

13

muffinandmore schreef:
kwebbeltje schreef:

of een timmermans... eh kappers oog ;)

14

kwebbeltje schreef:

:thumb: ...je moet er maar op komen  :thumb:  (dacht zij terwijl ze met een spiedend oog haar woonkamer inkeek op zoek naar leuke taartplateaus  :lol:  :lol:  :lol: )

15

djehr schreef:
kwebbeltje schreef:

:thumb: ...je moet er maar op komen  :thumb:  (dacht zij terwijl ze met een spiedend oog haar woonkamer inkeek op zoek naar leuke taartplateaus  :lol:  :lol:  :lol: )

whahahaha, ja wie niet rijk is móet wel creatief zijn  :lol:

16

Heeeel mooi, geweldig zeg!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

17

Prachtig! En je sillie moulds zijn ook schitterend; zo ben je natuurlijk altijd origineel met je home made moulds.  :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

kwebbeltje schreef:
muffinandmore schreef:
kwebbeltje schreef:

of een timmermans... eh kappers oog ;)

Als apothekers assistente zou ik het dus meten.... ach ja, ik zie met 1 oog dus inschatten is sowieso niet mijn sterkste kant! Gelukkig bestaan er voor mij ouderwetse centimeters en ben jij blij met je timmermansoog!

19

mooi taartje!

haha, maar ik dacht eerst dat het kaarsenplateau je tip was voor het maken van de roosjes, zovan: relaxxx.... hoorde in mijn hoofd al Diana Ross zingen:  "upside down..."

Groetjes

20

Geweldige taart weer, een echte Kwebbeltje!  :thumb:

21

heel erg mooie taart!

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

Erg mooi weer!!  :Y

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

23

Mooi weer!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

24

Prachtig. Vooral de roosjes zijn echt heel mooi! Ik wou dat ik ze zo kon maken  :Y

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

wat een super taart weer!
Kijk uit naar je workshop